اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

جشنواره شهر برفی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ششمین جشنواره بین‌المللی شهر برفی در این استان برگزار می‌شود.

جشنواره شهر برفی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود عیدی شنبه شب در نشست هماهنگی برگزاری ششمین شهرآورد برفی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تاکنون پنج دوره از این جشنواره در شهرستان گردشگری کوهرنگ برگزار شده که با استقبال خوب گروه‌های مختلف همراه بوده است.

به گفته عیدی با توجه به بستر و ظرفیت‌های موجود در این استان و شهرستان توریستی کوهرنگ، باید تلاش کرد تا این جشنواره به شکل عمومی در سطح ملی برگزار شود.

وی بر ضرورت برگزاری این جشنواره در سطح ملی و به شکل استاندارد تاکید کرد و افزود: ما توانایی برگزاری شهرآورد برفی در سطح ملی را نداریم و در این راستا باید از افراد با تجربه در سطح ملی کمک بگیریم.

این مسئول با بیان اینکه شرایط استان چهارمحال و بختیاری برای برگزاری جشنواره شهر برفی مطلوب است، بیان داشت: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها آدم‌های خاص خودش را می‌خواهد.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در پنج دوره گذشته این جشنواره به شکلی آماتوری برگزار شده، ولی در سال جاری باید آن را در مسیر حرفه‎ای خود قرار دهیم.

عیدی تصریح کرد: دعوت از هنرمندان معروف، برگزاری جشنواره شعر برف و باران و جشنواره عکس شهر برفی باید همزمان با ششمین جشنواره شهر برفی در شهرستان کوهرنگ محل برگزاری این جشنواره برگزار شود.

وی اذعان داشت: دبیرخانه این جشنواره باید با حضور اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حوزه هنری، اداره‌کل ارشاد اسلامی، فرمانداری شهرستان کوهرنگ، نماینده استانداری و نیروی انتظامی هرچه سریع‌تر تشکیل و اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند.

انتهای پیام/68005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول