اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

برون‌رفت چهارمحال و بختیاری از محرومیت نیازمند برنامه عملیاتی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تدوین برنامه جامع و عملیاتی راهکار مهم برون رفت این استان از محرومیت است.

برون‌رفت چهارمحال و بختیاری از محرومیت نیازمند برنامه عملیاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی حسینیه قمربنی‌هاشم(ع) روستای آورگان از توابع بخش بلداجی شهرستان بروجن اظهار داشت: حضور مردمانی باهمت بلند و انگیزه بالا می‎‎تواند نقش مهمی در آبادانی و رشد و پیشرفت این استان داشته باشد.

نکونام با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری از محرومیت دیرینی رنج می‎برد، اذعان داشت: مشکلات قابل توجهی در این روستا مشاهده می‎شود و این تنها مختص این روستا نیست بلکه در تمام شهرها و روستای این استان نارسایی‌های بسیاری وجود دارد.

وی بر ضرورت تدوین برنامه عملیاتی توسعه و عمران این استان تاکید کرد و گفت: از ابتدای ورود خود به این استان از مسئولان کشوری و استانی خواسته شده که با برنامه‌ریزی مناسب و جامع، آثار محرومیت را از چهره این استان زدوده و آن را به مرحله‌ای از رشد و پیشرفت برسانند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: امید می‎رود تا با تدوین این برنامه جامع و عملیاتی، نام این استان طی چند سال آینده از ردیف استان‌های محروم کشور خارج شده و به یک استان برخوردار تبدیل شود.

نکونام، محرومیت چهارمحال و بختیاری را ناشی از بی‌توجهی رژیم پهلوی به این منطقه عنوان کرد و افزود: طاغوت بقای حکومت خود را در محروم ماندن برخی از مناطق می‌دید تا از این طریق مطالبه‌گری، عزت و آقایی را از مردم آن مناطق بگیرد.

وی با اشاره برنامه‌ها و اقداماتی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این استان انجام گرفته است، متذکر شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مناطق محروم کشور از خدمات بسیار خوبی برخوردار شدند اما این محرومیت به اندازه‌ای است که نیازمند توجه بیشتری است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بر ضرورت حفظ و تقویت وحدت مردم این استان تاکید و خاطرنشان کرد: با حفظ وحدت و همدلی و به واسطه همت بلندی که مردم این استان دارند، می‎توان آینده درخشانی را برای این مرز و بوم پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام/68004/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول