اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

توسعه راه‌ها از شاخصه‌های پیشرفت کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج گفت: توسعه راه‌ها از شاخصه‌های پیشرفت کشور است و زمستان می‌تواند زمان خوبی برای آزمایش راه‌های کشور باشد.

توسعه راه‌ها از شاخصه‌های پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین فرماندار آوج به‌ مناسبت روز راهداری و حمل‌و‌نقل با جمعی از کارکنان راهداری شهرستان آوج دیدار کرد.

سیدعبدالله موسوی در این دیدار اظهار داشت: 26 آذرماه به عنوان روز حمل‌ و نقل، یادآور فرمان تاریخی امام‌ راحل در دوران دفاع مقدس است که در پی موانع ایجاد شده در مسیر انتقال کالاهای اساسی از بنادر جنوب و شمال به دیگر نقاط کشور صادر شد و امروز برخود وظیفه می‌دانیم این روز را به تمام کارکنان و رانندگان راهداری که به طور شبانه‌روزی در جاده‌های کشور سبب جریان‌اندازی رگ‌های حیاتی اقتصاد کشور می‌شوند، تبریک و تهنیت عرض کنیم.

وی افزود: توجه به بحث راه‌های مواصلاتی و عبور و مرور از شاخصه‌های مهم توسعه در هر کشوری است و توسعه، عمران، آبادی و پیشرفت نیز در گرو هموار و امن بودن راه‌ها است و راه‌ها در به گردش درآمدن سرمایه‌ها و حتی در پیشرفت فرهنگی یک منطقه نیز تأثیرات فراوان و بسیار ارزشمندی دارند.

فرماندار آوج عنوان کرد: ایام زمستان سخت‌ترین روز‌ها برای قشر شریف راهدارها است و به‌همین خاطر اگر راهداران خدوم و زحمتکش این مرز و بوم با نیت خدمت به‌ مردم پا به این عرصه بگذارند، عبادتی بزرگ انجام داده و قطعا از اجر و پاداش مضاعفی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: اگر تلاش شبانه‌روزی کارکنان سخت‌کوش راهداری و دیگر عزیزان از جمله مأموران خدوم پلیس‌راه، اورژانس و هلال‌ احمر در ایجاد بستری مناسب برای سفر‌های ایمن و بی‌خطر نبود، بی‌شک مردم و عابران جاده در مسیر‌های جاده‌ای کشور بدون پشتیبان مانده و دچار خطر می‌شدند.

فرماندار آوج خاطرنشان کرد: تلاش برای توسعه و رشد در کشور تنها با اتحاد محقق شده و به دست می‌آید.

انتهای پیام/77005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول