اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رانش و ریزش سنگین

راه ارتباطی 9 روستای آمل مسدود شد

خبرگزاری فارس: بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل گفت: راه ارتباطی 9 روستای منطقه چلاو این شهرستان با رانش و ریزش سنگین بامداد امروز مسدود شد و مردم این منطقه راه دسترسی به شهر ندارند.

راه ارتباطی 9 روستای آمل مسدود شد

یحیی عسگری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: ساعت دو بامداد امروز جمعه شاهد رانش و ریزش سنگین زمین در کیلومتر شش و هفت جاده چلاو در مجاورت مدرسه شبانه‌روزی این منطقه بودیم که بلافاصله پس از گزارش این حادثه در مکان حادثه حاضر شدیم.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون راه ارتباطی به 9 روستای بخش چلاو مسدود بوده و مردم این منطقه راه دسترسی به شهر و دیگر مناطق را ندارند، تصریح کرد: نیروهای امدادی، عوامل بخشداری، راه و شهرسازی، راهداران، اورژانس هوایی و زمینی 115 و نیروهای عملیاتی در حال بازگشایی محور و امکان‌سنجی منطقه هستند.

بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل با تاکید اینکه در حال بازگشایی این محور پرتردد هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به کوهستانی و جنگلی بودن منطقه حرکت زمین یکی از مهم‌ترین عوامل این رانش و ریزش بوده است.

عسگری‌پور با اعلام اینکه تاکنون تلفات جانی حاصل از این بلای طبیعی گزارش نشده است، عنوان کرد: منطقه چلاو بیش از 700 خانوار جمعیت دارد که مسئولان شهری و استانی باید برای تردد مردم این منطقه همکاری داشته باشند.

وی در پایان عنوان کرد: این منطقه به واسطه در اختیار داشتن جنگل و کوهستان در هر فصل سال شاهد مسافران و گردشگران بی‌شماری است که جمعیت شناور این منطقه را بسیار بالا برده‌اند همچنین هم‌اکنون از همه مسافران، گردشگران و همشهریانی که قصد عزیمت به این منطقه را دارند درخواست می‌شود تا سفر خود را به آینده موکول کنند.

اخبار تکمیلی این حادثه متعاقباً توسط خبرگزاری فارس انعکاس داده می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول