اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست گمرک استان زنجان:

استان زنجان از شاهراه‌های ارتباطی کشور است

خبرگزاری فارس: سرپرست گمرک استان زنجان گفت: استان زنجان از شاهراه‌های ارتباطی ایران محسوب می‌شود.

استان زنجان از شاهراه‌های ارتباطی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، موسی محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ایران در مسیر پنج کریدور مهم جهان قرار گرفته است که این امر اهمیت استراتژیک کشور را به خوبی نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه کشور ایران از اهمیت استراتژیک و مهمی در منطقه برخوردار است، خاطرنشان کرد: سه کریدور مهم جهان از داخل کشور ایران می‌گذرد.

سرپرست گمرک استان زنجان با اشاره به استراتژیک بودن استان زنجان تصریح کرد: استان زنجان از شاهراه‌های ارتباطی ایران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی راه‌آهن بین‌المللی از اهمیت ویژه اقتصادی و تجاری برخوردار است، افزود: با ایجاد راه‌آهن بین‌المللی ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری کشور توسعه می‌یابد.

محمدی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه کریدور شمال و جنوب تصریح کرد: این تفاهمنامه فی‌مابین ایران، هندوستان و روسیه منعقد شده است.

وی با بیان اینکه این کریدور 14 عضو دارد، خاطرنشان کرد: این کریدور کشورهای آسیایی را به بسیاری از کشورها متصل می‌کند.

سرپرست گمرک استان زنجان بر ضرورت افزایش ظرفیت راه‌آهن استان تاکید کرد و گفت: افزایش ظرفیت راه‌آهن موجب توسعه و پیشرفت جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌آهن زنجان می‌تواند پل ارتباطی سه کریدور موجود در کشور باشد، افزود: باید نسبت به توسعه این پل ارتباطی اقدام شود.

محمدی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه توسعه راه‌آهن زنجان در زمینه گمرک تصریح کرد: هنوز اقدام مهمی در استان در این زمینه انجام نشده است.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول