اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران:

راه ارتباطی بابل به سوادکوه چهار بانده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: راه ارتباطی بابل به سوادکوه چهار بانده می‌شود.

راه ارتباطی بابل به سوادکوه چهار بانده می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، سیدعلی اسد پیش ازظهر  امروز در دیدار مردمی استاندار مازندران با مردم بخش بابلکنار اظهار داشت: راه‌های ارتباطی بابلکنار به عنوان راه مناسبی برای اتصال دو شهرستان بابل و سوادکوه بوده و به عنوان پدافند غیرعامل باید تعریض و چهاربانده شود.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتباراتی برای راه‌های این بخش لحاظ نشده و برای چهار بانده کردن راه این بخش مصوبه‌ای نداریم اما از محل اعتبارات نقاط حادثه خیز راه‌های این بخش تعریض می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه در حال حاضر برای آسفالت راه‌های روستایی بالای 50 خانوار بابل برنامه‌ریزی شده و پیمانکار در حال کار است، بیان داشت: به دلیل کوهستانی بودن مناطق بالادست که شاخص بهره‌برداری راه‌های روستایی این شهرستان از متوسط کشوری پایین‌تر بوده تلاش ما این است که آن را به متوسط کشور برسانیم.

اسد از فعالیت راهداری زمستانی در مناطق بندپی بابل خبر داد و افزود: در مناطق بالادست بابل که مشکل زمستان برف بوده راهداری تاسیس شده و برای این بخش نیز رئیس راه اختیار دارد برای خدمت‌رسانی بهتر این بخش استفاده کند.

وی عدم رعایت مقررات ایمنی را یکی از دلایل اصلی تصادفات بخش بابلکنار برشمرد و افزود: در بحث تصادفات آنچه که متخصصان ترافیک و مسئولان بررسی کردند یکی از عوامل ایجاد تصادف و فوتی‌ها، عدم رعایت مقررات ایمنی از سوی رانندگان بوده است.

انتهای پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول