اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بارش شدید باران:

همه راه‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد باز است/ بدون زنجیر چرخ از تردد جلوگیری می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم‌اکنون در همه محورهای ارتباطی این استان بارش رحمت الهی در حال نزول است و گزارشی مبنی بر مسدود بودن و یا ریزش کوه در راه‌ها نداشته‌ایم.

همه راه‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد باز است/ بدون زنجیر چرخ از تردد جلوگیری می‌کنیم

سرهنگ منوچهر سیاهپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به بارش باران در همه نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با وجود بارش شدید در بسیاری از نقاط استان هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر مسدود بودن جاده‌ها نداشتیم و عبور و مرور در همه آن‌ها جریان دارد.

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: گزارشی مبنی بر ریزش کوه و یا تخریب جاده‌ها هم نداشتیم و لازم است رانندگان با این وضعیت تنها رعایت احتیاط را در دستور کار داشته باشند.

سیاهپور با بیان این‌که خوشبختانه به دلیل بارش باران در سطح جاده‌ها گزارشی مبنی بر تصادف هم نداشته‌ایم از رانندگان خواست با توجه به لغزندگی سطح جاده و وجود غبار در برخی مناطق با رعایت فاصله مناسب طولی نسبت به خودروی جلویی و با رعایت سرعت مطمئنه از بروز هرگونه حادثه و سانحه احتمالی جلوگیری کنند.

وی از رانندگان خواست برای تردد در محورهای مواصلاتی خصوصاً در مناطق سردسیر و کوهستانی استان خودروی خود را به همه ملزومات زمستانی از جمله برف‌پاک‌کن، زنجیر چرخ و بخاری تجهیز کنند.

سیاهپور متذکر شد: اگر خودرویی زنجیر چرخ به همراه نداشته باشد از تردد آن جلوگیری می‌کنیم.

انتهای‌پیام/2571/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول