اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سابق قلقلرود تویسرکان:

97 درصد راه ارتباطی بخش قلقلرود تویسرکان آسفالت شد

خبرگزاری فارس: بخشدار سابق قلقلرود تویسرکان با اشاره به بهسازی و آسفالت 192 کیلومتر راه ارتباطی بخش قلقلرود تویسرکان، گفت: تنها سه کیلومتر از راه‌های ارتباطی در این منطقه باقی مانده که در سال جاری انجام می‌شود.

97 درصد راه ارتباطی بخش قلقلرود تویسرکان آسفالت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین قمری بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشداران مرکزی و قلقرود در تویسرکان با اشاره به اینکه منطقه قلقلرود 142 شهید و 382 جانباز در هشت سال دفاع مقدس به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، اظهار کرد: در این بخش 30 قطعه گلزار شهدا وجود دارد که از این تعداد 17 گلزار در دو سال گذشته ساماندهی و مابقی در سال جاری انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گلزارهای تک مزاری شهدا در این منطقه همه ساماندهی شده‌اند، افزود:ساماندهی همه گلزارهای شهدا بخش قلقلرود در دولت نهم و دهم انجام گرفته است.

بخشدار سابق قلقرود تویسرکان با اشاره به اینکه همه روستاهای بخش قلقلرود از نعمت آب آشامیدنی برخوردار هستند، اضافه کرد: در پروسه زمانی خدمات‌دهی دولت نهم و دهم 26 روستا زیر پوشش شبکه آبرسانی قرار گرفتند.

وی از برخورداری 24 روستا از نعمت گاز در این منطقه خبر داد و افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به 9 روستا در سال جاری آغاز و این مهم برای اجرا در 12 روستا عقد قرارداد شده است.

قمری ضریب نفوذ تلفن همراه را برای این منطقه از شهرستان 19.39 درصد اعلام کرد و ابراز داشت: قبل از دولت نهم تعداد خط تلفن همراه در قلقلرود 250 اشتراک بوده که در این دولت به 337 اشتراک ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: در این بخش در حال حاضر 12 دفتر مخابرات به 4 هزار و 17 مشترک تلفن ثابت فعالانه خدمات‌دهی دارند.

بخشدار سابق قلقرود تویسرکان با اشاره به بهسازی و آسفالت 192 کیلومتر راه ارتباطی بخش قلقلرود تویسرکان، تأکید کرد: تنها 3 کیلومتر از راه‌های ارتباطی در این منطقه باقی مانده که در سال جاری انجام می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی هشت فضای ورزشی در خصوص ورزش فوتبال، واگذاری چهار قطعه زمین برای ایجاد چمن فوتبال و احداث دو باب سالن ورزشی سقف کوتاه در روستاهای میانده،‌ لامیان در وسعت 500 متر مربع با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال اجرا هستند.

قمری در بخش دیگر از سخنان خود از احداث دبیرستان فنی و حرفه‌ای با پیشرفت 70 درصدی خبر داد و اظهار داشت: احداث دبیرستان کوثر روستای ولاشجرد و مدرسه راهنمایی شش کلاسه روستای چاشت‌خوره با کمک بسیج سازندگی ناحیه شهرستان آماده بهره‌برداری است.

وی در پایان افزود: پیگیری کتابخانه عمومی با وسعت 640 متر مربع، مجتمع اداری بخش در سایت بخشداری به مساحت 300 متر در دو طبقه با پیشرفت 45 درصد، احداث یک جایگاه سی ان جی در سه راهی شهر فرسفج، ایجاد شبکه آبرسانی جدید، احداث پارک کوهستانی شهروند و توسعه و اصلاح معابر شهر فرسفج با اعتبارات استانی و کمیته برنامه‌ریزی از دیگر اقدامات انجام شده بخشداری این منطقه است.

انتهای/89010/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول