اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال در مجلس:

ایجاد راه اصلی و ارتباطی دغدغه مردم خلخال است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: سال‌ها نبود راه‌های ایمن سبب آزار مردم خلخال شده و ایجاد راه اصلی دغدغه فکری و مطالبه مردم است.

ایجاد راه اصلی و ارتباطی دغدغه مردم خلخال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری بنه خلخال  صبح امروز در جریان بازدید از محور تعطیل شده کلور -درام اظهار داشت: عدم تخصیص اعتبار سبب وقفه چند ماه این پروژه شده است که باید در سال گذشته این پیش‌بینی انجام می‌شد.

وی افزود: سال‌هاست که مردم خلخال با گذر از سخت‌ترین و کوهستانی‌ترین جاده به زندگی خود ادامه داده و با نبود جاده ایمن و مناسب حتی جان عزیزان خود را در این راه گذاشته‌اند که در حالت کنونی ساخت و ادامه جاده کلور -درام از اولویت‌های شهرستان خلخال در توسعه این شهرستان است.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود گفت: پایین بودن شاخص‌های آسفالت راه‌های روستایی و پایین بودن شاخص‌های گازرسانی به روستاها از عمده مشکلات دیگر شهرستان خلخال است که ما در ملاقات متعدد در وزارتخانه‌ها موفق به اخذ 3.5 میلیارد تومان در راستای گازرسانی به شهرستان خلخال شده‌ایم که روستاهای شال در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی خواهد شد و روستاهای بزرگ لنبر و لرد در سال 1392 عملیات اجرایی آن کلنگ‌زنی خواهد شد.

جعفری بنه‌خلخال افزود: چهار کیلومتر باقیمانده جاده اصلی کلور -درام با توافق پیمانکاران به صورت امانی کار خواهد شد.

این نماینده مجلس بیان داشت: بحث تونل الماس نیز در حال مطالعه و بررسی است و در دیدار با وزیر راه و شهرسازی این مورد نیز مورد بررسی قرار گرفته و وزارتخانه نیز موافق این جریان در نجات خلخال است و ما با جدیت طرح تونل الماس را حمایت و پیگیری خواهیم کرد.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: خلخال در محرومیت مانده و باید به خلخال نگاه ویژه صورت گیرد زیرا این مردم در سایه نظام ارزشمند جمهوری اسلامی ایران حق بهره‌مندی از جاده‌های خوب و امکانات زندگی را دارند.

انتهای پیام/62008/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول