اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار قم:

راه‌های ارتباطی قم با دوربین‌های سرعت سنج کنترل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار قم از کنترل دوربین‌های سرعت سنج در راه‌های ارتباطی قم خبر داد.

راه‌های ارتباطی قم با دوربین‌های سرعت سنج کنترل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، جواد دلاوری در پنجمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد از کنترل تمام محورهای ارتباطی استان با دوربین‌های سرعت سنج توسط پلیس راه استان خبر داد و گفت: با توجه به پایان تعطیلات تابستانی و آمار بالای تردد خودروها در محورهای استان و برای افزایش ایمنی سفر، محورهای استان با دوربین‌های سرعت سنج کنترل می‌شود.

وی افزود: اگر چه حضور پلیس در محورهای استان مشهود است اما برای کنترل بیشتر جاده‌ها لازم است تعداد تیم‌های گشت پلیس به‌صورت محسوس و نامحسوس افزایش یابد.

معاون عمرانی استاندار قم اظهار کرد: محور قم ـ گرمسار به‌عنوان یکی از پرترددترین راه‌های استان در اولویت نصب دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت قرار دارد که با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار آن توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تامین شده است.

دلاوری در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی برای ایمن سازی نقطه حادثه خیز تاج خاتون با راه آهن در محور سلفچگان ـ ساوه خبر داد و بیان داشت: مبلغ 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و 10 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استانی در این پروژه در سال جاری که از پروژه‌های مهر ماندگار است هزینه خواهد شد.

در این جلسه محمد نوری فرمانده پلیس راه استان از کاهش تلفات در تصادفات جاده‌ای در پنج ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به افزایش حضور تیم‌های گشت پلیس راه در محورها و کنترل سرعت رانندگان و جلوگیری از تخلفات حادثه‌ساز خوشبختانه در پنج ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال 90 تعداد تلفات تصادفات جاده‌ای در حوزه راه‌های استان کاهش یافته است.

وی افزود: همچنین در پنج ماه اول امسال 2/9 درصد افزایش حجم تردد در محورهای استان داشته‌ایم که تردد 3 میلیون و 300 هزار خودرو سواری در محورهای منتهی به استان افزایش یافته است.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول