اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز به مدت 3 روز

شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی در شهرکرد آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی از امروز به مدت سه روز در شهرکرد آغاز به کار کرد.

شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی در شهرکرد آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیر کانون پرورش فکری کانون و نوجوانان چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در مراسم آغازین شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی در شهرکرد، اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری پتانسیل بسیار خوبی در راستای برگزاری جشنواره‌های قصه‌گویی و شعر دارد که برهمین اساس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از این طرح‌ها استقبال و حمایت می‌کند.

پرویز شاهوردی اهداف برگزاری این جشنواره را ارتقای شاخص‌های تربیتی کودکان و نوجوانان دانست و گفت: تقویت تفکر دینی، استفاده از متون کهن ایرانی و پرداختن به شخصیت‌های ایرانی از جمله اهداف این جشنواره محسوب می‎شود.

وی با بیان اینکه 120 نفر در مرحله حوزه‌ای این جشنواره شرکت کرده‌اند، بیان داشت: 80 نفر به مرحله استانی راه یافتند، در این مرحله نیز 80 قصه‌گو با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، این رقابت به مدت سه روز با شرکت مربیان فرهنگی کانون و مربیان آزاد ادامه می‎یابد.

شاهوردی ادامه داد: شش نفر از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی در شهرکرد در جشنواره منطقه‌ای که همزمان با دی‌ماه سال‌جاری در کرمانشاه برگزار می‎شود، شرکت خواهند کرد.

شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی از امروز به مدت سه روز با حضور معاون فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، رئیس هسته گزینش آموزش و پروش چهارمحال و بختیاری و برخی از مسئولان استانی برگزار شد.

انتهای پیام/68006/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول