اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ترویج فرهنگ قصه‌گویی کودکان

جشنواره قصه‌گویی در قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی استان قزوین با هدف ترویج فرهنگ قصه‌گویی کودکان در قزوین برگزار شد.

جشنواره قصه‌گویی در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این جشنواره با حضور حبیب ملکی‌پور مدیر کانون پرورش فکری و کودک و نوجوانان استان قزوین و معصومه رستمی مسئول برگزاری مسابقات در کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان قزوین برگزار شد.

در این جشنواره معصومه رستمی مسئول برگزاری این جشنواره با اشاره به اینکه فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قزوین با قصه‌نویسی پیوند خورده است، اظهار داشت: قصه‌گویی در قالب پیام‌های تربیتی و اخلاقی برای کودکان روایت می‌شود که همین امر می‌تواند موجب ارتباط بیشتر کودکان با قصه‌گویی باشد.

وی با بیان اینکه موضوعات قصه‌گویی در بخش‌های دینی، تربیتی، اسلامی و قهرمانان ملی برای کودکان گفته می‌شود، تصریح کرد: قصه‌های حسین فهمیده و یا شهید همت می‌تواند منجر به پیوند خوردن کودکان با آرمان‌های بلند جامعه باشد.

رستمی افزود: استان قزوین یکی از استان‌های خوب در کشور به شمار می‌رود که قصه‌گویی در آن به بهترین شکل ممکن ادا می‌شود و همین امر می‌تواند در ارتباط بیشتر کودکان با دنیای پیرامون اطراف خود نقش مهم‌تری را ایفا کند.

مسئول برگزاری جشنواره قصه‌گویی استان با بیان اینکه این در این جشنواره قصه‌گویی این مراسم سه بخش برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در بخش قهرمانان ملی و اسلامی، قصه‌های کهن و موضوع آزاد برگزار می‌شود.

رستمی خاطرنشان کرد: این جشنواره عصر امروز پس از روایت قصه‌گویی توسط شرکت‌کنندگان با شناخت نفرات برتر از سوی هیئت داوران به پایان می‌رسد.

وی عنوان کرد: نفرات برتر این جشنواره به مسابقات منطقه‌ای قصه‌گویی که دی ماه سال جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/77004/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول