اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

جشنواره استانی قصه‌گویی در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از برگزاری جشنواره استانی قصه‌گویی از فردا در اراک خبر داد.

جشنواره استانی قصه‌گویی در اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدتقی حقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره به مدت یک روز و با حضور 28 نفر از مربیان قصه‌گو برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای این جشنواره افزود: قهرمانان ایرانی، بازنویسی و بازآفرینی متون کهن از جمله مرزبان نامه، کلیله و دمنه، منطق‌الطیر و موضوع آزاد از محورهای این جشنواره است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی بیان داشت: ارزش‌های اصیل ملی‌، دینی و حماسی بی‌نظیری در فرهنگ ایران زمین نهفته است‌ که قصه به دلیل ارزش‌های ذاتی و دینی نقش به‌سزایی در انتقال این مفاهیم اصیل دارد‌.

حقی ادامه داد: مربیان مراکز زیر پوشش کانون پرورش فکری در این جشنواره علاوه بر ارایه توان‌مندی‌های خود به تبادل تجربه، دانش، مهارت و توانمندی‌ها می‌پردازند.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره در بالابردن سطح عملکرد مربیان در حوزه‌های مختلف تاثیر به سزایی دارد، گفت: جشنواره قصه‌گویی رویدادی با اهمیت و برجسته است که اثرات مثبت تربیتی در بین کودکان و نوجوانان خواهد داشت.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی قصه‌گویی را یکی از فعالیت‌های اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست و اظهار داشت: از آنجا که قصه‌گویی ابزار مناسبی برای تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان است باید از این ابزار نهایت بهره را برد.

انتهای پیام/87001/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول