اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهر خبر داد

توزیع 3 میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای زلزله‌زده اهر

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهر از توزیع بیش از 3 میلیون و 100 هزار لیتر نفت سفید در روستاهای مناطق زلزله‌زده این شهرستان خبر داد.

توزیع 3 میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای زلزله‌زده اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، ایرج آردم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و همراهی ستاد مدیریت بحران شهرستان و مسئولان محلی و مدیریت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان با تهیه قریب به یک‌هزار بشکه این بشکه‌ها به صورت رایگان در اختیار اهالی مناطق زلزله‌زده قرار داده شده است.

وی در ادامه از توزیع 21 دستگاه تانکر در روستاهایی که نیاز به ذخیره‌سازی بیشتر دارند خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های انجام شده 12 جایگاه فروش مواد نفتی در سطح شهر و روستا در توزیع نفت در روستاها فعالیت دارند.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهر تصریح کرد: این جایگا‌ه‌ها از طریق تانکرهای سیار با حضور در تمام روستاها با قیمت مصوب اقدام به توزیع نفت سفید کرده‌اند.

وی تأکید کرد: در توزیع نفت هیچ محدودیتی نداریم و عاملان فروش به همه روستاها سرکشی کرده و اقدام به فروش نفت در روستاها می‌کنند.

آردم در ادامه با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان از همه اهالی مناطق زلزله‌زده خواست تا نسبت به ذخیره‌سازی مواد سوختی در روستاها اقدام کنند تا در فصل زمستان دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/60003/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول