اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی اردبیل خبر داد

توزیع 41 میلیون لیتر نفت سفید در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از توزیع بیش از 41 میلیون لیتر نفت سفید خانوارهای روستایی براساس کالابرگ خبر داد.

توزیع 41 میلیون لیتر نفت سفید در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود آقامحمدیان عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات تأمین سوخت زمستانی روستاهای استان اردبیل اظهار داشت: در مدت 3 ماه از اول شهریور تا آخر آبان‌ماه این میزان نفت سفید بین خانوارهای روستایی توزیع شده و تا پایان سال نیز مشکلی از بابت تأمین و توزیع نفت برای خانوارهای روستایی نداریم.

وی از تأمین و ذخیره‌سازی 6 میلیون لیتر نفت سفید خبر داد و گفت: با هدف تأمین سوخت زمستانی، حدود 6 میلیون لیتر نفت سفید در نقاط سخت‌گذر استان اردبیل ذخیره‌سازی شده است.

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی اردبیل با بیان اینکه تأمین سوخت زمستانی روستاهای سخت‌گذر و دورافتاده انجام شده است، خاطرنشان کرد: ما این تأمین سوخت را از شهریور ماه آغاز کردیم و در حال حاضر بسیاری از روستاها از تأمین سوخت زمستانی مناسب و به مقدار لازم برخوردار شدند.

این مسئول اضافه کرد: سهمیه نفت سفید روستاییان سخت‌گذر استان در طی 3 ماه حمل و در فروشگاه‌های عرضه ذخیره‌سازی شده که این امر به روند مطلوب کارها کمک کرده است.

آقامحمدیان بیان کرد: این امر در این مدت کوتاه با تلاش پرسنل زحمتکش و رانندگان سخت‌کوش شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل صورت گرفته که امیدواریم با رضایتمندی روستاییان مواجه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی اردبیل با یادآوری اینکه 100 درصد مقدار ذخیره شده به نقاط سخت‌گذر ارسال و انبار شده است، عنوان کرد: ما در تلاش بودیم تا با کمترین دغدغه و مشکلات این ذخیره‌سازی را به شکل مطلوب انجام دهیم.

آقامحمدیان در مورد جلوگیری از توزیع خارج از شبکه کالا نیز گفت:‌ ما به هیچ وجه اجازه ندادیم قاچاقچیان سوخت مورد نیاز را از طریق مبادی مختلف از مرزها خارج کنند.

وی یادآور شد: پرسنل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل در این مدت از خروج 55 هزار و 723 لیتر نفت گاز از طریق جایگاه مرزی بیله‌سوار اردبیل جلوگیری کردند و اجازه ندادند این امر اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/62006/ذ/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول