اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکارخانه کشتی‌سازی صدرا:

امیدوار به انعقاد قرارداد ساخت کشتی با شرکت نفتکش ایران هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرکارخانه کشتی‌سازی صدرا گفت: با اشتغال خوبی که در ساخت کشتی‌های سفارش ونزوئلا ایجاد شده، امیدواریم بتوانیم با شرکت نفتکش ایران هم قراردادی برای ساخت نفتکش ببندیم.

امیدوار به انعقاد قرارداد ساخت کشتی با شرکت نفتکش ایران هستیم

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سلمان ضربی صبح امروز در حاشیه بازدید دستیار ویژه رئیس جمهور از کارخانه کشتی‌سازی صدرا اظهار داشت: در دو ماه آینده مراحل تست و راه‌اندازی نخستین کشتی سفارش ونزوئلا را به اتمام می‌رسانیم.

وی افزود: مراحل ساخت به خوبی پیش‌رفته و از نظر کیفی و ایمنی کار بسیار عالی بوده و می‌توانیم کشتی دوم و سوم را به فاصله شش ماه و یکسال به کارفرما تحویل بدهیم.

مدیر کارخانه کشتی‌سازی صدرا اضافه کرد: با اشتغال خوبی که در ساخت کشتی‌های سفارش ونزوئلا ایجاد شده امیدواریم بتوانیم با شرکت نفتکش ایران هم قراردادی برای ساخت نفتکش ببندیم.

ضربی گفت: این محصول نخستین محصول صادراتی صنایع دریایی ایران خواهد بود و تمامی مراحل ساخت آن تمام شده و در حال نصب ماشین‌آلات مختلف در داخل کشتی هستیم و تاکنون بالغ بر 4 هزار تن ماشین‌آلات نصب کردیم.

وی بیان داشت: این ماشین‌آلات باید تست شده و وقتی از ایمنی و کیفیت آن‌‌ها مطمئن شدیم، کشتی را راهی اقیانوس می‌کنیم.

مدیر کارخانه کشتی‌سازی صدرا اظهار داشت: کشتی دوم هم‌اکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تمام تجربیات کشتی اول را در ساخت کشتی دوم هم به کار خواهیم بست و در سال 2013 میلادی کشتی دوم را هم تحویل خواهیم داد.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول