اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان خبر داد

توزیع 65 درصد نفت سفید در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان از توزیع 65 درصد نفت سفید در مناطق صعب‌العبور استان خبر داد.

توزیع 65 درصد نفت سفید در گیلان

فردین چراجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به توزیع سوخت زمستانی در گیلان اظهار کرد: سوخت زمستانی استان در شرایط بهینه‌ای قرار گرفته و نسبت به برنامه، تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی جلو هستیم.

وی از توزیع 65 درصد نفت سفید در مناطق صعب‌العبور در گیلان خبر داد و افزود: مشکلی در توزیع دیگر فرآورده‌های نفتی در استان وجود ندارد و ذخیره لازم را داریم.

چراجی در ادامه به برگزاری کنفرانس بین‌المللی صنعت سوخت گاز طبیعی در 22 و 23 آذرماه جاری در هتل المپیک تهران اشاره کرد و گفت: گیلان رتبه نخست کنترل، نظارت و تعداد جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی را در کشور کسب کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان وضعیت جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی در استان را مطلوب خواند و تصریح کرد: تعداد جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی در گیلان به 75 جایگاه افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تعداد جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی در گیلان افزایش می‌یابد، اضافه کرد: ورود تجهیزات جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی در استان در حال انجام است.

چراجی خاطرنشان کرد: به ازای هر یک‌هزار خودرو یک جایگاه سوخت گاز طبیعی طبق استانداردها نیاز است و با توجه به وجود 70 هزار خودروی موجود در استان، 70 جایگاه کفایت می‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با اشاره به وجود 75 جایگاه سوخت گاز طبیعی در استان، تصریح کرد: در احداث جایگاه سوخت گاز طبیعی از برنامه جلو هستیم اما بعضی از مواقع به دلیل کمبود قطعات و مشکلات فنی تعدادی از جایگاه‌ها با مشکل مواجه می‌شوند و در این موارد جایگاه‌های دیگر در مدار قرار می‌گیرند تا برای مردم مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول