اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حرکتی غیراخلاقی در لیگ دسته دو فوتبال کشور

بازی نفت گچساران و صنعت ساری به بیمارستان رسید

خبرگزاری فارس: در هفته سیزدهم و آخر نیم فصل لیگ دسته دو فوتبال کشور، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مورد ضرب و شتم تماشاگران و بازیکنان صنعت ساری قرار گرفتند.

بازی نفت گچساران و صنعت ساری به بیمارستان رسید

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران لحظاتی پیش در گفت‌‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در این شهرستان در زمینه اتفاقات و حاشیه‌های پایان دیدار نفت و گاز گچساران و صنعت ساری که در شهر ساری برگزار شد، اظهار داشت: بعد از اتمام این دیدار همراه بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران روانه رختکن بودیم که تعدادی افزون بر 14 نفر از تماشاگران تیم صنعت ساری اقدام به فحاشی و سردادن الفاظ بسیار رکیک علیه بازیکنان و عوامل نفت و گاز گچساران کردند.

یوسف نادریان ادامه داد: در این لحظات با دعوت بازیکنان تیم به آرامش و نشنیدن فحاشی و الفاظ رکیک تماشاگران صنعت ساری به سوی رختکن حرکت کردیم که در این هنگام تماشاگران به داخل زمین فوتبال حمله کردند.

تا ساعت 9 شب در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری بودیم

وی با بیان اینکه درگیری و حاشیه توسط بازیکن شماره شش صنعت ساری ایجاد شد، ادامه داد: این بازیکن یکی از بازیکنان نفت و گاز گچساران را با لگد مورد ضرب و شتم قرار داد که متأسفانه مأموران نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه با استفاده از گاز فلفل، بازیکنان و عوامل نفت و گاز گچساران از جمله خود من را مورد هدف قرار دادند که من و پنج نفر از بازیکنان تیم تا ساعت 9 شب در بیمارستان امام خمینی (ره) بودیم.

نادریان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر تعداد مصدومان تیم نفت و گاز گچساران در این درگیری اظهار داشت: در هنگام پخش اسپری و گاز فلفل توسط مأموران نیروی انتظامی دو نفر از بازیکنان، تدارکات‌چی، خود من و مربی و دروازه‌بان نفت و گاز گچساران که به تازگی قلب خود را عمل کرده بود، مصدوم و روانه بیمارستان شدیم.

سرمربی نفت و گاز گچساران تأکید کرد: ضرب و شتم توسط تماشاگران و بازیکنان صنعت ساری از یک طرف و گاز فلفل مأموران نیروی انتظامی نیز از طرف دیگر سبب بروز مصدومیت عوامل تیم شد.

سرمربی نفت و گاز گچساران: این فوتبال را تعطیل کنید

نادریان در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه صحبتی برای عوامل، تماشاگران تیم مقابل و مسئولان ورزش کشور دارید، با کنایه گفت: سخن من با مسئولان این است که بیایید فوتبال را تعطیل کنید و اعلام کنید که هر تیمی که میزبان است بدون برگزاری مسابقه سه امتیاز به جمع امتیازات این تیم اضافه ‌شود چون قرار نیست مثلاً تیم‌ها بروند و در خانه حریف بازی کنند و نتیجه بگیرند.

وی یادآور شد: این اتفاق دو هفته گذشته نیز در امیدیه برای تیم نفت گچساران اتفاق افتاد.

نادریان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اقدام نفت و گاز گچساران علیه این اتفاق غیر ورزشی در حالی که به تلخی می‌خندید، گفت: مگر کاری از دست ما بر می‌آید؟

سرمربی نفت و گاز گچساران در پاسخ به اظهارات محمد‌هادی خلدری نائب رئیس هیئت فوتبال مازندران مبنی بر اینکه هیچ‌گونه درگیری یا اتفاقی در پایان دیدار تیم‌های نفت و گاز گچساران و صنعت ساری روی نداده است، با کنایه گفت: ایشان می‌تواند با بیمارستان امام‌خمینی (ره) ساری تماس گرفته و صحت این موضوع را پیگیری کنند چون برای چند نفر از مصدومان نفت و گاز گچساران به علت مصدومیت شدید، پرونده پزشکی تشکیل شده است.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های نفت و گاز گچساران و صنعت ساری از سری مسابقات لیگ فوتبال دسته دو کشور که به میزبانی صنعت ساری برگزار شد، با نتیجه مساوی 1-1 به پایان رسید.

انتهای ‌پیام/82001/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول