اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت کمیته امداد دشتستان محقق شد

اجرای 4 هزار طرح اشتغالزایی توسط مددجویان دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد دشتستان از اجرای چهار هزار طرح اشتغالزایی توسط مددجویان دشتستان با حمایت کمیته امداد خبر داد.

اجرای 4 هزار طرح اشتغالزایی توسط مددجویان دشتستان

سید اکبر عدنانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و افزایش کمی و کیفی خدمات و تنوع بخشیدن به خدمات از مهم‌ترین ماموریت‌های کمیته امداد است.

وی افزود: مردم خیر و نوع‌دوست دشتستان همواره در امور خیر پیشگام بوده‌اند و بیشترین کمک‌ها در سال جاری توسط مردم صورت گرفته است.

رئیس کمیته امداد دشتستان خاطرنشان کرد: خودکفایی مددجویان و کاهش جمعیت تحت پوشش از اولویت‌های اساسی این نهاد در سراسر کشور است و در دشتستان نیز با ارائه تسهیلات خوداشتغالی در این مسیر گام‌های ارزنده‌ای برداشته شده است.

عدنانی تصریح کرد: آموزش‌های اشتغالزایی در دشتستان در سال جاری با کیفیت مطلوب برگزار شده و این امر در هدفمند کردن طرح‌های اشتغالزایی بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی اضافه کرد: از مسائل مهمی که کمیته امداد در سال‌های اخیر به آن توجه دارد، ایجاد طرح و بستر احیای خانواده‌ها، اشتغال و خودکفایی است.

این مسئول از اجرای 4 هزار طرح اشتغالزایی توسط مددجویان دشتستان خبر داد و گفت: با تلاش کمیته امداد و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی هم‌اکنون 4 هزار طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان اجرایی شده و این امر در خودکفا کردن مددجویان بسیار اثربخش است.

رئیس کمیته امداد دشتستان از ارائه خدمات کمیته امداد به 25 هزار نفر در دشتستان خبر داد و افزود: تعداد 25 هزار نفر در قالب 10 هزار خانوار در دشتستان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

عدنانی در پایان یادآور شد: جلب رضایت مددجویان و ارائه خدمات با کیفیت در دستور کار مسئولان کمیته امداد قرار دارد.

انتهای پیام/2451/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول