اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کیاسر مازندران خبر داد

تصویب 3 میلیارد تومان تسهیلات به اشتغال مددجویان کیاسری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) کیاسر از تصویب و ابلاغ 3 میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد کیاسر خبر داد.

تصویب 3 میلیارد تومان تسهیلات به اشتغال مددجویان کیاسری

مرتضی ناعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اعلام اینکه 319 متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال از این منطقه هستند، بیان داشت: حدود 50 تقاضای دریافت اشتغال نیز از سال گذشته وجود دارد.

وی از انجام 70 درصد اقدامات مربوط به تسهیلات اشتغال  کمیته امداد کیاسر خبر داد و بیان داشت: 250 پرونده اشتغال نیز به بانک‌ها معرفی شدند.

ناعی با اعلام اینکه با توجه به کوهستانی بودن منطقه چهاردانگه بیشتر تقاضای اشتغال در بخش کشاورزی و دامپروری است و این کارها با روند یک ساله به مرحله درآمدزایی و به دنبال آن دریافت اقساط از بانک‌ها نمی‌رسد، خواستار همکاری بانک‌ها برای بازپرداخت تسهیلات شد.

وی با اعلام اینکه برای راستی‌آزمایی از میزان اشتغال تولید شده نیز باید ناظران فاصله زمانی بازدید‌ها را کمتر کنند، خاطر نشان کرد: نظارت بیشتر می‌تواند راهگشا باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه اراضی کشاورزی منطقه پشتکوه مستعد کشت صیفی‌جات است، گفت: برای حل مشکلات این بخش پیشنهاد تشکیل تعاونی را مطرح کردیم تا با حفر چند حلقه چاه در محدوده زمین‌های کشاورزی آب مورد نیاز، بخش کشاورزی تامین و مددجویان از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی از خروج 12 خانواده مددجو از طرح مستمری خبر داد و بیان داشت: با توجه به اینکه منطقه چهاردانگه جزو مناطق محروم است، باید اقدامات اساسی در این بخش انجام شود و شاید خروج از طرح چندان در این منطقه انجام نشود.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی کیاسر ساری اظهار داشت: طرح‌های مشاغل در این بخش را کشاورزی، دامپروری، زنبورداری، صنایع دستی و فعالیت‌های خدماتی تشکیل می‌دهند.

  انتهای‌پیام/86003/ذ/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول