اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فعالان فرهنگی پس از اکران

فیلم «من مادر هستم» در رفسنجان نقد شد

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی «من مادر هستم» با حضور استادان دانشگاه‌، فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان، جمعی از مسئولان شهرستان رفسنجان و فرهنگیان اکران و‌ مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

فیلم «من مادر هستم» در رفسنجان نقد شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، فیلم سینمایی «من مادر هستم» با حضور استادان دانشگاه‌، فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان، جمعی از مسئولان شهرستان رفسنجان و فرهنگیان اکران و‌ مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

فیلم سینمایی «من مادر هستم» مضمون زندگی دختری است که به دلیل اعتماد زیاد خانواده‌اش به مردی که مدت زیادی با آن‌ها رفت و آمد دارد به فساد و گناه کشیده می‌شود.

والدین این دختر از یکدیگر جدا شده‌اند و هیچ حس مسئولیتی در قبال فرزندشان ندارند و هر یک از آن‌ها می‌خواهد دختر با او زندگی کند، غافل از اینکه خود‌خواهی آنها سبب می‌شود تا دختر با اعتماد زیاد‌ به فردی که وی را عمو خطاب می‌کند به گناه کشیده شود و در نهایت اعدام می‌شود.

پس از پایان پخش این فیلم اشخاصی که به نمایش چنین فیلمی در سینما و مکان عمومی اعتراض داشتند، اعم از کارشناس علوم پزشکی‌، روحانی‌، پاسدار و تعدادی از استادان دانشگاه، علت را اشاعه فحشا خواندند و ارائه کدهایی از سوی کارگردان فیلم برای افراد بی‌بندوبار دانستند.

مخالفان این فیلم خواستار قطع پخش آن شدند، زیرا هیچ نکته مثبتی در فیلم نمی‌دیدند به غیر از‌ یک دقیقه از کل متن فیلمنامه و موافقان پخش فیلم سینمایی «من مادر هستم» نیز پخش با محدودیت سنی را پیشنهاد دادند.

یکی از نظریه‌پردازان در مورد فیلم «من مادر هستم» آن را به فیلم‌های شبکه‌های ماهواره تشبیه کرد و گفت: چنین فیلم‌هایی در ماهواره هم پخش می‌شود و بعد از نمایش ‌منکرات سرانجام‌ پایان فیلم پشیمانی‌ها و عواقب سوء منکرات را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: تمام بدبختی‌های اروپا به دلیل از بین رفتن اخلاقیت در بین آن‌ها است و سینمای ایران باید با حفظ اصالت خود به نکته‌های اخلاقی بپردازد، نه اینکه فرهنگ غرب را به گونه‌ای جلوه دهد که برخی به سمت آن کشیده شوند.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی «من مادر هستم» همزمان با تهران در سینمای گلستان امین رفسنجان روی پرده است و مدت یک هفته ‌اکران می‌شود.‌

انتهای پیام/80016/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول