اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد منوجان:

عرضه فیلم‌ها در مراکز غیرمجاز یک معضل است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان گفت: 16 فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی دارای مجوز در این شهرستان فعالیت می‌کنند که بزرگترین معضل آنها عرضه فیلم‌ها در مراکز غیرمجاز است.

عرضه فیلم‌ها در مراکز غیرمجاز یک معضل است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان حسن کوهپیما صبح امروز در نخستین نشست مدیران فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی در این شهرستان اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه هماهنگی و نظارت بیشتر بر این فروشگاه‌ها، رفع مشکلات آنها و مقابله با عرضه محصولات فرهنگی غیرمجاز است.

وی با بیان اینکه حرکت و فعالیت جدی در راستای جلوگیری از توزیع این اقلام در سطح شهر ضرورت دارد و لازم است همه بخش‌های مرتبط در این زمینه همکاری کنند، افزود: 16 فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی دارای مجوز در شهرستان منوجان فعالیت می‌کنند و بزرگترین معضل این فروشگاه‌ها عرضه فیلم‌ها در مراکز غیرمجاز است.

به گزارش فارس، شناسایی مراکز غیرمجاز عرضه کننده محصولات فرهنگی و معرفی به مجمع امور صنفی در راستای جلوگیری از فروش غیرقانونی محصولات سمعی و بصری و تعیین نرخ اجاره‌ای محصولات هر دو ماه یکبار از این فروشگاه‌ها از جمله مصوبات این جلسه بود.

در این جلسه مقرر شد، بحث پرداخت عوارض و صدور مجوز کسب توسط اداره فرهنگ و ارشاد یا مجمع امور صنفی این شهرستان در جلسه آینده مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/80006/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول