اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیلم 90 دقیقه‌ای با موضوع اجتماعی

آغاز تصویربرداری از «نزدیک‌ترین دوردست» نخستین فیلم بلند سینمایی جم

خبرگزاری فارس: تصویربرداری «نزدیک‌ترین دوردست» نخستین فیلم بلند سینمایی شهرستان جم آغاز شد.

آغاز تصویربرداری از «نزدیک‌ترین دوردست» نخستین فیلم بلند سینمایی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، تهیه کننده این فیلم صبح امروز در آیین تصویربرداری فیلم اظهار داشت: نزدیکترین دوردست، نام نخستین فیلم بلند سینمایی تولیدی در شهرستان جم است که نویسندگی آن بر عهده مجتبی محمدیان بوده و به سفارش کانون فیلم‌سازان شهرستان جم و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال تهیه است.

جواد دانیال افزود: کارگردانی این اثر را محمد عبداللهی بر عهده داشته و موسیقی این فیلم نیز قرار است توسط محمد علی عندلیب ساخته شود.

تهیه کننده فیلم نزدیک‌ترین دوردست اضافه کرد: این پروژه از اردیبهشت 91 کلید خورده که در این راه علی موذنی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم و مسئول فعلی روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری بوشهر و جمالی رئیس اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر همکاری بسیار مناسبی با ما داشته‌اند.

دانیال اذعان داشت: هزینه‌های این فیلم توسط خود اعضای گروه تأمین می‌شود و هیچ سرمایه‌گذاری در این راستا ورود پیدا نکرده است.

کارگردان جوان این اثر نیز بیان کرد: نزدیک‌ترین دور دست فیلم بلند 90 دقیقه‌ای با موضوع اجتماعی است و زندگی مردی را به نمایش می‌گذارد که به‌خاطر افکارش با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.

محمد عبداللهی افزود: کار تصویربرداری فیلم آغاز شده و تاکنون در حدود 20 درصد از فیلم، تصویربرداری شده و پیش‌بینی می‌کنیم اواسط بهمن ماه فیلم آماده پخش باشد.

وی با اشاره به بازیگران این فیلم خاطرنشان کرد: تمامی بازیگران این فیلم ساکن شهرستان جم بوده و البته در زمینه فیلم کم‌تجربه هستند؛ اما علاقه بسیار زیاد آنها و تلاشی که در این مدت از خود نشان داده‌اند، ما را امیدوار کرده است.

کارگردان نخستین فیلم بلند سینمایی شهرستان جم گفت: این فیلم را برای جشنواره‌های متعددی در نظر داریم و ایمان دارم که نزدیک‌ترین دوردست می‌تواند فیلم موفقی برای نخستین حضور شهرستان جم در این عرصه باشد.

عبداللهی یادآور شد: کار آماده‌سازی این فیلم در سطح حرفه‌ای و به‌وسیله بهترین امکاناتی که هم اکنون در فیلم‌های کشور از آن استفاده می‌شود در حال انجام است و در این زمینه هیچگونه نگرانی نداریم.

وی افزود: حدود 95 درصد صحنه‌های این فیلم در شهرستان جم ضبط و مابقی در بوشهر یا شیراز و بخش کوچکی نیز در بندر سیراف ضبط خواهد شد.

انتهای پیام/2451/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول