اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگسرای قرآن و عترت استان زنجان خبر داد

برگزاری مسابقه سوگواره عکس و فیلم در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگسرای قرآن و عترت استان زنجان گفت: مسابقه سوگواره فیلم و عکس محرم داغ دل در استان زنجان برگزار می‏شود.

برگزاری مسابقه سوگواره عکس و فیلم در زنجان

حجت‎الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فراخوان مسابقه سوگواره عکس و فیلم محرم داغ دل ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه مسابقه سوگواره عکس و فیلم محرم داغ دل ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان طراحی شده است، خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان هفت تا 17 سال و بزرگسالان در سنین هفده سال به بالا می‏توانند در این مسابقات حضور داشته باشند.

رئیس فرهنگسرای قرآن و عترت استان زنجان با بیان اینکه گرامیداشت ماه محرم یکی از بزرگ‏ترین اهداف برگزاری مسابقه سوگواره عکس و فیلم محسوب می‏شود، اضافه کرد: ایجاد زمینه برای رقابت سالم و سازنده به منظور کشف نگاه‎های نو و خلاق به موضوع عاشورا از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه به شمار می‏رود.

*تبیین فرهنگ عاشورا در ماه محرم

وی یادآور شد: گسترش و تعمیم فرهنگ عاشورا و تبیین آن از مهم‏ترین محورهای برگزاری مسابقه سوگواری عکس و فیلم محرم داغ دل است.

حجت‎الاسلام باقری با تاکید بر اینکه ویژگی‏هایی چون تاثیرگذاری، به‎روز بودن موضوع، نگاه نو و خلاق، ثبت فضای واقع‎گرایانه در ارزیابی آثار ارسال شده توسط شرکت‌کنندگان مورد توجه قرار می‏گیرد، ادامه داد: علاقه‎مندان و هنرمندان استان زنجان می‏توانند عکس و فیلم خود را به دبیرخانه مسابقه سوگواره عکس و فیلم محرم داغ دل ارسال کنند.

وی تصریح کرد: علاقه‏مندان می‏توانند با موضوعات دسته‎های عزاداری، مساجد، هیئت‎ها، احسان، نذورات، پرچم و سایر موضوعات مرتبط با ماه محرم آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول