اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

مسئولان در تقویت بخش گردشگری مذهبی ضعیف عمل کرده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان در بحث امامزادگان ضعیف عمل کرده‌اند، برهمین اساس همکاری مسئولان در راستای ارتقای جایگاه بقاع متبرکه و افزایش گردشگری مذهبی لازم و ضروری است.

مسئولان در تقویت بخش گردشگری مذهبی ضعیف عمل کرده‌اند

حجت‌الاسلام محمد طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: علت بسیاری از انحرافات در تاریخ اسلام عدم توجه به تفکر اسلامی و آموزه‌های قرآنی است.

وی با اشاره به جایگاه مسجد در ارتقای معنوی جامعه، گفت: در روایت آمده است گذر از پل صراط تنها برای کسانی که با مساجد انس دارند آسان می‌شود.

طباطبایی در ادامه با تأکید بر ضرورت افزایش موقوفات در جامعه به ویژه این استان، بیان داشت: وقف‌های جدید باید در جامعه طبق نیاز روز گسترش پیدا کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری سنت حسنه وقف را یادگار پیامبر (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برشمرد و گفت: واقف با این‌کار هم نام خود را ماندگار می‌کند و هم اجر و پاداش را به همراه خود در سرای باقی می‌برد.

این مسئول در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه احسان ماندگار، گفت: علاقمندان می‌توانند با مطالعه دقیق کتاب احسان ماندگار با موضوع احکام و قوانین وقف و آثار و برکات آن در این مسابقه بزرگ شرکت کنند.

طباطبایی با اشاره به جوایز ارزنده این مسابقه با بیان اینکه قرعه کشی این مسابقه همزمان با هفته وقف انجام خواهد شد، اذعان داشت: به برگزیدگان 14 کمک هزینه حج عمره، 72 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، 110 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و 110 قلم گویای قرآنی و جوایز ارزنده دیگر اهدا خواهد شد.

وی بر ضرورت رونق بخشی به بارگاه متبرک امامزادگان این استان تأکید و متذکر شد: مسئولان در بحث امامزادگان ضعیف عمل کرده‌اند، برهمین اساس همکاری و تعامل مسئولان در راستای ارتقای جایگاه بقاع متبرکه و افزایش گردشگری مذهبی در استان بیش از پیش لازم و ضروری است.

 

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول