اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره انجمن علمی گردشگری:

گردشگری مذهبی از کارآمدترین نیازهای کشور است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره انجمن علمی گردشگری کشور گفت: گردشگری مذهبی از کارآمدترین نیازهای کشور است که مسئولان نظام با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانند گردشگری مذهبی را در کشور توسعه دهند.

گردشگری مذهبی از کارآمدترین نیازهای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالرضا افتخاری بعد از ظهر امروز در همایش گردشگری مذهبی که به مناسبت بزرگداشت روز قزوین در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: گردشگری مذهبی از مهم‌ترین و کارآمدترین نیازهای کشور است که باید مسئولان نظام با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی دقیق و منسجم به این مهم در کشور رونق ببخشند.

دانشیار دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه گردشگری مذهبی در چهارچوب توسعه پایدار می‌تواند به بازار اجتماعی کمک بسزایی کند، ابراز کرد: تاکنون علم مناسبی در گردشگری مذهبی وجود نداشته است که مسئولان مربوطه باید به این موضوع اهمیت ویژه دهند تا گردشگری مذهبی در ایران رونق یابد.

عضو هیئت مدیره انجمن علمی گردشگری با اشاره به اینکه براساس معیارهای توسعه پایدار می‌توان به گردشگری مذهبی در ایران رونق داد، خاطرنشان کرد: با تحقق بخشیدن به این مهم به قطع گردشگری در کشور نسبت به سال‌های گذشته افزایش می‌یابد.

گردشگری مذهبی حافظ میراث معنوی ایران است

افتخاری با بیان اینکه گردشگری مذهبی حافظ میراث معنوی ایران و پاسخ‌گویی به نیازهای روحی و معنوی انسان‌ها است، ابراز کرد: با توسعه این بخش از گردشگری نیازهای روحی و معنوی مردم بیشتر برطرف می‌شود.

دانشیار دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: با توسعه گردشگری در ایران می‌توان در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول خوبی در اقتصاد کشور بود.

این مسئول اضافه کرد: جشنواره روز قزوین فرصت مناسبی است که استان قزوین توانمندی‌هایش را به عرصه ظهور گذارد.

باید ظرفیت‌های قزوین در سطح بین‌المللی معرفی شود

افتخاری با بیان اینکه باید ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان قزوین در سطح بین‌المللی معرفی شود، خاطرنشان کرد: با اجرای این مهم گردشگری مذهبی در این استان در مسیر تحول قرار می‌گیرد.

گفتنی است، عبدالرضا افتخاری عضو هیئت مدیره انجمن علمی گردشگری کشور در خاتمه مقاله‌ای با عنوان ضرورت موانع و محدودیت‌های مرتبط با توسعه و بهره‌برداری از اماکن مذهبی برای حاضران ارایه کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول