اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

کمیته سیاست‌گذاری گردشگری مذهبی در البرز تشکیل شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز بر تشکیل کمیته سیاست‌گذاری گردشگری مذهبی در این استان تأکید کرد.

کمیته سیاست‌گذاری گردشگری مذهبی در البرز تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی ظهر امروز در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: استان البرز با داشتن اماکن مذهبی می‌تواند در بحث گردشگری مذهبی بسیار موفق عمل کند.

وی ادامه داد: وجود امام‌زاده‌های شاخص در این استان و علاقه حضور مردم در این اماکن مذهبی می‌تواند در توسعه صنعت گردشگری در البرز بسیار تأثیرگذار باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز با تاکید بر اینکه باید تمهیدات لازم به منظور ارتقای بحث گردشگری مذهبی در استان البرز انجام شود افزود: اجرایی شدن این طرح علاوه بر توجه به نیازهای اعتقادی مردم می‌تواند زمینه‌های اقتصادی خوبی را برای این استان نیز به همراه داشته باشد.

رجبی گفت: در این راستا مدیران فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی باید زمینه‌های تشکیل کمیته سیاست‌گذاری را فراهم کرده و این استان را از لحاظ گردشگری مذهبی نیز با توسعه همراه کنند.

وی با اشاره به این که استان ظرفیت‌های بسیار بالایی را در بخش‌های مختلف و به ویژه بخش گردشگری دارد، ادامه داد: مسئولان باید توجه ویژه و اساسی را در این راستا داشته باشند و با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان البرز را در بخش گردشگری به استانداردهای لازم برسانند.

این مسئول خاطرنشان کرد: البرز با داشتن جاذبه‌های گردشگری بسیار زیاد همیشه شاهد حضور گردشگران خارجی نیز است.

رجبی تأکید کرد: اما زیرساخت‌های موجود در بخش گردشگری این استان با کمبودهایی مواجه است که می‌طلبد مسئولان در این زمینه نیز چاره‌جویی کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این هفته فرصت بسیار مناسبی است تا آرمان‌‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس را برای نسل امروز بازگو کنیم.

وی بیان داشت: نسل امروز باید حافظ و نگهدارنده آرمان‌های دفاع مقدس باشد تا هرگز این اهداف به دست فراموشی سپرده نشود.

این مسئول افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با شجاعت و دلاورمردی در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

رجبی اذعان داشت: باید برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود تا دشمنان بفهمند که آرمان‌های رزمندگان اسلام و شهدا هرگز فراموش شدنی نیست.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول