اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نهم شهریور روز قزوین/19

همایش گردشگری مذهبی در قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: در سومین روز از برنامه‌های روز قزوین همایش گردشگری مذهبی در استان قزوین برگزار شد.

همایش گردشگری مذهبی در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، امروز همایش گردشگری مذهبی به مناسبت بزرگداشت روز قزوین با حضور منوچهر جهانیان معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، علی رحیم‌پور معاون پژوهشکده گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

این همایش با هدف بررسی موانع و محدودیت‌های بخش گردشگری مذهبی و راهکارهای توسعه آن در استان قزوین برگزار شد.

در همایش گردشگری مذهبی استان قزوین معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گردشگری مذهبی را از مهم‌ترین نیازهای ضروری سبد فرهنگی خانواده‌ها دانست و به راهکارهای گسترش گردشگری مذهبی در استان قزوین پرداخت.

منوچهر جهانیان صنعت گردشگری را یکی از ابزار‌های مهم اقتصادی در کشورها دانست و بر توسعه آن در کشور تأکید کرد.

در این مراسم پژوهشگران مختلفی از جمله علی رحیم‌پور معاون پژوهشکده گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور مقاله‌ای در خصوص توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری مذهبی در استان قزوین ارایه کردند.

همایش گردشگری مذهبی در استان قزوین از برنامه‌های جشنواره روز قزوین است که براساس بررسی‌ها، پیش‌بینی می‌شود با برگزاری این مراسم‌ها نتایج مطلوبی در توسعه و ترویج گردشگری در استان قزوین بدست آید.

در پایان همایش گردشگری مذهبی در استان قزوین حاضران از نمایشگاه صنایع دستی، شیرینی‌های سنتی ایران، اختراعات و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نمایشگاه عکس قزوین در مجموعه تاریخی بازار وزیر و سرای سعدالسلطنه بازدید کردند.

برنامه‌های روز قزوین از نهم شهریور ماه سال جاری آغاز شده و به مدت یک هفته تا شانزدهم این ماه ادامه دارد و اقشار مختلف جامعه می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول