اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر برگزاری سلسله نشست‌های راهبردی سبک زندگی:

همایش محوری بصیرت و استقامت دی ‌ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر برگزاری سلسله نشست‌های راهبردی سبک زندگی قرارگاه فرهنگی گفت: یکی از برنامه‌های این قرارگاه در نهم دی، برگزاری همایش محوری بصیرت و استقامت است.

همایش محوری بصیرت و استقامت دی ‌ماه برگزار می‌شود

مرتضی سعیدی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد در آستانه فرا رسیدن نهم دی‌ ماه با اشاره به برنامه‌های قرارگاه فرهنگی ولی‌امر اظهار داشت: برنامه‌های نهم دی ‌ماه در مشهد با محوریت جریان‌شناسی فتنه برگزار می‌شود.

وی افزود: در آستانه فرا رسیدن نهم دی ‌ماه، قرارگاه ولی‌امر در مشهد همایش موضوعی ویژه طلاب و دانشجویان با موضوع جریان‌شناسی فرهنگی فتنه و پیامد‌های سبک زندگی برگزار می‌کند.

سعیدی‌زاده با بیان اینکه پاتوق فعالان فرهنگی رسانه‌ای با حضور اساتید برجسته هنری کشور برگزار می‌شود،خاطر نشان کرد: این پاتوق با حضور فعالان عرصه رسانه و هنر در مشهد برگ زرین دیگری از فعالیت‌های هنری و فرهنگی قرارگاه محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن 3 دی ‌ماه، سالروز شهادت عمار صحابه رسول اکرم(ص)، همایش موضوعی با هدف بررسی ابعاد شخصیتی عمار برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری سلسله نشست‌های راهبردی سبک زندگی قرارگاه فرهنگی یادآور شد: 2 دی همزمان با سالروز رحلت سلمان فارسی نیز شب شعری با موضوع سلمان یار پیامبر و ترسیم مقام و شخصیت وی برگزار خواهیم کرد.

سعیدی‌زاده از برگزاری چند همایش محله‌ای یاد کرد و گفت: با توجه به واقعه نهم دی‌ ماه اصلی‌ترین موضوع روشنگری بوده و بر همین مبنا سه همایش محله‌ای در مناطق قاسم‌آباد، مرکز شهر و طلاب با موضوع بررسی و واکاوی وقایع نهم دی‌ ماه برگزار می‌شود.

وی شهرستان‌های مشهد را نیز از این مجموعه برنامه‌ها سهیم دانست و بیان شد: همایش موضوعی در شهرستان‌های گناباد، کاشمر، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، سبزوار و نیشابور نیز از دیگر برنامه‌های قرارگاه فرهنگی ولی‌امر در آستانه نهم دی است.

دبیر برگزاری سلسله نشست‌های راهبردی سبک زندگی قرارگاه فرهنگی، مهم‌ترین برنامه نهم‌ دی‌ ماه را برگزاری همایش محوری بصیرت و استقامت در این روز و با حضور عموم مردم توصیف کرد.

انتهای پیام/70003/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول