اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

بصیرت دانشجویان نشات گرفته از باورهای دینی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بصیرت دانشجویان در مبارزه با استکبار نشات گرفته از باورهای دینی آنان است.

بصیرت دانشجویان نشات گرفته از باورهای دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا ظهر امروز در جمع دانشجویان بوشهری با اشاره به نقش تعیین کننده جوانان دانشجو در جریان پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: نمونه‎ای از استکبارستیزی دانشجویان جریان 16 آذر و 13 آبان بود.

وی تصریح کرد: حرکت دانشجویان در آن شرایط تاریخ‌ساز شد و نشان داد بر خلاف خیال خام سلطه‎گران دانشجویان بصیر و آگاه هستند که این ویژگی از باورهای دینی و اعتقادات آنها نشأت گرفته است.

موسوی‌نیا اضافه کرد: امروز دانشجویان با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری با کسب بصیرت سیاسی چشم به فتح قله‌های علوم دوخته‌اند تا فردایی بهتر را برای امت اسلامی و انسانیت رقم بزنند و دشمنان را همان‌گونه که در جنگ سخت به شکست کشاندند در جنگ نرم نیز ناامید و سرخورده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر تکریم دانشجویان گفت: روز دانشجو روز ارج نهادن به جایگاه والای دانش و بینش و یادآور حضور دانشجویان و دانشگاهیان در مبارزات ضد استعماری و ضد استبدادی مردم ایران است.

وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در جریان دفاع مقدس نیز جنبش دانشجویی براساس تکلیف انقلابی و دینی توام با تلاش در صحنه جهاد علمی و تحصیل علم در جبهه‎های جنگ تحمیلی همگام با سایر اقشار مردم انقلابی ایران حضور یافته و با رشادت‌ها و مجاهدت‌های بیادماندنی فصل ماندگاری را از نقش دانشجویان در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در تاریخ این مرز و بوم از خود برجای گذاشته‎اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در جمهوری اسلامی ایران که برخوردار از آرمان‌های متعالی اسلامی و مردم سالاری دینی است، خصائص دانشجویان و محیط دانشجویی همسو با آرمان‌های دینی مردم، از اثرگذاری بیشتر در قیاس با سایر جوامع برخوردار است.

وی ادامه داد: توسعه علمی برای حفظ استقلال و آرمان‎های انقلاب ضروری است و دانشجویان ثابت کرده‎اند با وجود تحریم‌های مختلف با همت خود می‌توانند همواره موفق باشند.

انتهای پیام/66007/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول