اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف استان زنجان خبر داد

استقبال خوب مردم زنجان از طرح بصیرت عاشورایی

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اجرای برنامه بصیرت عاشورایی با استقبال خوب مردم استان زنجان مواجه شده است.

استقبال خوب مردم زنجان از طرح بصیرت عاشورایی

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سال گذشته برنامه بصیرت عاشورایی در تعداد زیادی از امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه بصیرت عاشورایی هر سال از اول محرم در بقاع و امامزاده‌های استان آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه پیدا می‌کند، اضافه کرد: در قالب اجرای برنامه بصیرت عاشورایی مراسم مذهبی و همچنین مراسم بزرگداشت ائمه معصومان(ع) برگزار می‌شود.

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه امسال برنامه بصیرت عاشورایی در 78 امامزاده و بقعه اجرا شد، اضافه کرد: همچنین این برنامه در 18 حسینیه و تکیه نیز اجرا شده و خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد.

وی همچنین با اشاره به اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان در ماه محرم افزود: برای حضور مبلغان در مراسم و تبیین موضوع امر به معروف و نهی از منکر نیز پنج مبلغ از استان، 28 مبلغ از طرف سازمان به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

حجت‌الاسلام خدابنده‌لو در بخش دیگری از سخنان خود از برپایی خیمه‌های معرفت در استان نیز خبر داد و گفت: در طول مدت مذکور دو خیمه معرفت با هدف ارتقای سطح آگاهی مردم استان برگزار شد.

وی همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاه در دهه نخست ماه محرم افزود: تعداد افرادی که در برنامه‌های اداره کل اوقاف استان زنجان در قالب برنامه بصیرت عاشورایی حضور پیدا کرده‌اند، مشخص نیست، چراکه در هر یک از برنامه‌های استان و در جوار بقاع متبرکه بیش از ده‌ها هزار نفر حضور داشتند.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول