اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

ترس آمریکا از اسلام با بصیرت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا از اسلامی می‌ترسد که بصیرت داشته باشد.

ترس آمریکا از اسلام با بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی_سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: دشمنان از گذشته تاکنون قصد داشته‌اند با نفوذ به اندیشه جوانان، آنان را از راه اسلام منحرف کنند و به اهداف شوم خود برسند.

وی با اشاره به 26 آذرماه، روز تجلیل از شهید تندگویان ادامه داد: همچنین 26 آذرماه روز حمل و نقل نامگذاری شده و رانندگان نیز از اقشار زحمتکش جامعه هستند و 27 آذرماه هم سالروز شهادت شهید مفتح است که روز حوزه نامگذاری شده است.

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: سیاست استعمار و در رأس آن انگلیس این بوده که دانشگاه‌ها را در اختیار بگیرد و به همین دلیل مرحوم مطهری، بهشتی، مفتح و باهنر قبل از انقلاب سعی داشتند وارد دانشگاه‌ها شوند و در این زمینه هم موفق بودند.

وی ادامه داد: حوزه و دانشگاه باید با هم کار کنند تا کشور ساخته شود و امروز قشر حوزوی و دانشگاهی به هم نزدیک هستند و باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری خروجی دانشگاه‌ها اسلامی باشد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تحول فضای دانشگاه‌ها به سوی اسلامی شدن تصریح کرد: دشمنان نمی‌خواهند ما پیشرفت کنیم و ما باید بدانیم مستکبران جز آدم‌کشی و اقدامات ضد بشری کاری انجام نمی‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: آمریکا از اسلامی می‌ترسد که بیدار باشد و بصیرت داشته باشد و از اسلامی که چشمش به پول و دلار باشد نمی‌ترسد.

علما با اشاره به موقعیت ایران در دنیا گفت: آمدن اساتید و چهره‌های علمی 70 کشور مسلمان در ایران نشان از قدرت و موقعیت مناسب ایران در دنیا است.

وی خاطرنشان کرد: اولیای خدا کسانی هستند که خودشان را برای خدا خالص کرده‌اند و نگاهشان به باطن دنیا است.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول