اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

مخالفت ‌ارشاد ‌با تغییر کاربری سینمای گچساران‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعضی از افراد پیگیر تغییر کاربری سینمای گچساران هستند که مخالفت شدید خود را با این موضوع اعلام می‌کنیم.

مخالفت ‌ارشاد ‌با تغییر کاربری سینمای گچساران‌

امین کمالوندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوال وی مبنی بر دلایل تشکیل نشدن کانون خبرنگاران گچساران، اظهار داشت: تصمیمی بر تشکیل انجمن یا کانون خبرنگاران در شهرستان‌ها نداریم زیرا به صورت متمرکز خدمات رسانه‌ای را از طریق خانه مطبوعات استان به خبرنگاران ارائه خواهیم کرد.

وی افزود: به جز خانه مطبوعات استان، واحد جدیدی در راستای کمک و همکاری با این خانه با عنوان سرای روزنامه‌نگاران امروز افتتاح شد.

کمالوندی ادامه داد: سرای روزنامه‌نگاران می‌تواند برای خود شعبه‌های در سراسر استان تشکیل دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه تنها ارگان‌های خانه مطبوعات و سرای روزنامه‌نگاران در استان رسمیت دارد، گفت: سرای روزنامه‌نگاران کهگیلویه و بویراحمد پنجمین سرای روزنامه‌نگاران در سطح کشور بوده و روزنامه‌نگاران و افرادی که دارای کارت خبرنگاری از فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد باشند، عضو این دو ارگان هستند.

کمالوندی تصریح کرد: سرای روزنامه‌نگاران و خانه مطبوعات دو واحد مجزا از هم بوده که در یک راستا و با یک هدف و آن هم ساماندهی خبرنگاران، پیگیری مطالبات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی حرکت می‌کنند.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر آخرین وضعیت سینمای گچساران ابراز داشت: سینمای گچساران دارای مشکل مالکیتی بوده و مالک قبلی آن با بانک صادرات مشکل مالی پیدا کرده است.

کمالوندی یادآور شد: مالک قبلی این سینما وامی از بانک صادرات دریافت کرده است که قدرت بازپرداخت آن را ندارد و اگر مشکل مالکیتی این سینما برطرف شود کار بازسازی آن به صورت دو سالن مجزا اجرایی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با تغییر کاربری فضاهای فرهنگی استان به شدت مخالف است، عنوان داشت: اخیرا برخی از دوستان پیگیر تغییر کاربری سینمای گچساران هستند که مخالفت شدید خود را با این موضوع اعلام می‌کنم.

کمالوندی تأکید کرد: هیچ کسی به فکر تغییر کاربری فضاهای فرهنگی استان نباشد و تا زمانی که من اختیار داشته باشم و توانایی برطرف کردن مشکلات فرهنگی و هنری را داشته باشم با این موضوع مقابله می‌کنم زیرا ما از نظر فضای فیزیکی هنری و فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد در تنگنا هستیم.

انتهای پیام/82001/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول