اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس صورت می‌گیرد

برگزاری سومین گردهمایی خبرنگاران فارس جنوب کرمان در عنبرآباد

خبرگزاری فارس: مدیر خبرگزاری فارس در جنوب کرمان گفت: با حضور مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس سومین گردهمایی خبرنگاران این خبرگزاری در جنوب کرمان 16 آذر ماه جاری برگزار می‌شود.

برگزاری سومین گردهمایی خبرنگاران فارس جنوب کرمان در عنبرآباد

سعید سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به حضور حسن کربلایی مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس در منطقه جنوب کرمان اظهار داشت: این سفر در پی بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در جنوب کرمان و حضور در جمع خبرنگاران و دبیران این دفتر خبری است.

وی افزود: دیدار و گفت‌وگو با برخی ائمه‌جمعه و فرمانداران شهرستان‌های جنوبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی و ... از جمله برنامه‌های سفر مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس به جنوب استان کرمان است.

سعیدی تصریح کرد: حضور در سومین گردهمایی خبرنگاران فارس جنوب استان کرمان به میزبانی شهرستان عنبرآباد و بحث و تبادل‌نظر در زمینه ارتقای کیفیت کار و رفع مشکلات حوزه کاری خبرنگاران شهرستانی از مهمترین برنامه‌های مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس در سفر به منطقه جنوب کرمان است.

مدیر خبرگزاری فارس در جنوب کرمان خاطرنشان کرد: حضور در گلزار شهدای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد و غبارروبی و عطر ‌افشانی مزار خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی، بازدید از مناطق باستانی و تاریخی کنارصندل عنبرآباد و ... از دیگر برنامه‌های مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس است.

به گزارش فارس سومین گردهمایی خبرنگاران فارس جنوب کرمان روز پنج شنبه 16 آذر ماه جاری در محل مجتمع تفریحی، گردشگری و پذیرایی صبا عنبرآباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80009/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول