اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران آمل:

فراخوان ساماندهی خبرنگاران آمل اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل گفت: فراخوان ساماندهی خبرنگاران این شهرستان به‌زودی اعلام می‌شود.

فراخوان ساماندهی خبرنگاران آمل اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نعمت قربانی رئیس انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل ظهر امروز در نشست هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل با اشاره به اینکه این انجمن بنا به خواست اکثریت خبرنگاران این شهرستان تشکیل و احیای مجدد شده است، اظهار داشت: حضور اکثریت خبرنگاران در برگزاری انتخابات پشتوانه خوبی برای هیئت مدیره به منظور ادامه برنامه‌ریزی‌ها است.

قربانی با بیان اینکه نداشتن صنفی مستقل باعث تضییع حقوق خبرنگاران و رسانه‌ها می‌شود، افزود: این انجمن در کنار بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلفی مانند فرمانداری، اداره کار، اداره ارشاد و سایر دستگاه‌های متولی می‌تواند به بخشی از حقوق از دست رفته مادی و معنوی خبرنگاران دست پیدا کند.

قربانی با اعلام اینکه برای افزایش کارآیی انجمن، ساماندهی و صدور کارت برای اعضای انجمن پیگیر می‌شود، تصریح کرد: ساماندهی خبرنگاران برای ارتقای جایگاه خبرنگاران شهرستان ضروری است.

عضو انجمن نویسندگان و خبرنگاران ورزشی با اشاره به اینکه فراخوان ساماندهی خبرنگاران این شهرستان به زودی اعلام می‌شود بیان کرد: خبرنگاران، عکاسان و مدیران رسانه‌های مکتوب و مجازی برای عضویت در این انجمن فراخوان می‌شوند.

رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان آمل با تاکید بر اینکه از پیشکسوتان و نویسندگان حوزه مطبوعات و رسانه نیز برای حضور در انجمن دعوت می‌شود، یادآور شد: شهرستان آمل در مطبوعات و رسانه‌های کشور دارای نمایندگان و نخبگانی ارزشمند است که برای تعالی استان و شهرستان باید از آنها بهره گرفت.

دبیر انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل نیز در این جسله با بیان اینکه این انجمن به زودی دارای سامانه اطلاع‌رسانی می‌شود، تصریح کرد: برقراری راه‌های ارتباطی با خبرنگاران استان و کشور از طریق این سامانه میسر خواهد بود.

روزبه نصیری با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی در سطوح مبتدی تا پیشرفته خواهد بود، گفت: رسانه‌ها برای به روز شدن و به روز ماندن نیاز همیشگی به یادگیری دارند.

وی با تاکید بر اینکه آرم انجمن خبرنگاران آمل نیز به‌زودی رونمایی می‌شود، افزود: رسیدگی به وضعیت معیشتی خبرنگاران نیز در دستور کار انجمن قرار دارد.

انتهای‌ پیام/86011/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول