اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شالویی:

با تمام توان از یونیمای اصفهان حمایت می‌کنم / در حال پیگیری بیمه خبرنگاران هستم

خبرگزاری فارس: مدیر اداره کل ارشاد اسلامی اصفهان گفت: با توجه به نقش مهم عروسک‌گردانی در میان هنرهای نمایشی برای فرهنگ‌سازی با تمام توان از انجمن یونیمای اصفهان حمایت می‌کنم.

با تمام توان از یونیمای اصفهان حمایت می‌کنم / در حال پیگیری بیمه خبرنگاران هستم

محمود شالویی در حاشیه مراسم افتتاح مرکز «مبارک یونیمای» ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مکان لازم برای تشکیل دفتر یونیمای اصفهان (شعبه اتحادیه جهانی عروسک‌گردانی در اصفهان) را در اختیار این انجمن گذاشته‌ایم و از این پس هر حمایتی که رئیس انجمن مبارک یونیمای ایران و اصفهان لازم بدانند از این هنر انجام می‌دهم.

وی افزود: با توجه به اینکه هم‌اکنون این مرکز یک تشکل و NGO مستقل محسوب می‌شود امیدواریم با حمایت‌های مردمی این مکان به قدری توسعه پیدا کند که خود انجمن بتواند نیازهای خود را برآورده کنند.

مدیر کل اداره ارشاد اصفهان تاکید کرد: اداره ارشاد اصفهان نیز تا جایی که بتواند حمایت‌های خود را از این مکان دریغ نمی‌کند چرا که عروسک‌گردانی و برنامه‌های نمایشی در فرهنگ‌سازی بسیار مؤثر است و بخش عظیمی از جریان نمایشی کشور را این هنر تشکیل می‌دهد که نباید از آن غافل شد.

وی با توجه به وجود شایعاتی درباره اینکه انجمن هنرهای نمایشی مجبور بوده بخشی از  هزینه‌ 100 میلیونی انجمن را برای جشنواره تئاتر استانی خرج کند، تصریح کرد: اعتبار انجمن هنرهای نمایشی به حساب خودش واریز شده و در هیچ کجای دیگر هزینه نشده است و نسبت به دوره‌های قبلی حمایت خوبی نیز از این انجمن کرده‌ایم.

* همچنان در حال پیگیری بیمه خبرنگاران هستم

شالویی درباره قول‌های خود درباره بیمه خبرنگاران و به طول انجامیدن آن گفت: من همیشه قول‌هایی را که ‌می‌دهم عملی می‌کنم و بیمه خبرنگاران نیز با توجه به قولی که داده‌ام همچنان در حال پیگیری است.

وی افزود: البته من عضو هیئت مدیریه بیمه صندوق حمایت از هنرمندان، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران هستم و از دیدگاه من بهتر است خبرنگاران در این بیمه عضو شوند چرا که قراردادهایی با شرکت‌های معتبر بیمه‌ای در ایران دارد.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول