اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس

خبرنگاران فارس مزار خبرنگار شهید عمرانی را گلباران کردند

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس، خبرنگاران فارس جنوب کرمان ضمن گلباران مزار خبرنگار شهید عمرانی با خانواده این شهید دیدار کردند.

خبرنگاران فارس مزار خبرنگار شهید عمرانی را گلباران کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، جمعی از دبیران و خبرنگاران خبرگزاری فارس در جنوب کرمان با حضور مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس که به منظور شرکت در سومین گردهمایی خبرگزاری فارس جنوب کرمان به عنبرآباد سفر کرده بود، با حضور در گلزار شهدای شهرستان عنبرآباد ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان، مزار خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی را گلباران کردند.

 

 

خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی از فعالان رسانه‌ای استان کرمان بود که برای گسترش فعالیت حرفه‌ای خود به دفتر مرکزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در تهران عزیمت کرد و پس از مدتی در اعزام به مأموریت، برای پوشش خبری مانور نیروی دریایی عاشقان ولایت (چابهار) در پانزدهم آذرماه سال 1384 در سانحه‌ سقوط هواپیمای c130 در آسمان خاطره‌ها آرام گرفت.

دیدار مدیرکل امور استان‌ها و خبرنگاران خبرگزاری فارس با خانواده شهید عمرانی

با حضور حسن کربلایی مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس، خبرنگاران فارس جنوب کرمان با خانواده خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی دیدار کردند.

 

خبرنگاران، عکاسان و دبیران خبرگزاری فارس جنوب کرمان با حضور در منزل خانواده خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی با پدر، مادر و خواهر این شهید خبرنگار دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این آیین پدر، مادر و خواهر خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی به بیان خاطرات و خصوصیات اخلاقی این شهید پرداختند.

گلباران قبور شهدای شهر جیرفت

 

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس به همراه جمعی از خبرنگاران و دبیران این رسانه در جنوب کرمان با حضور در گلزار شهدای شهر جیرفت ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/80009/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول