اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

اتحادیه خبرنگاران دفاع مقدس در همدان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از راه‌اندازی اتحادیه خبرنگاران دفاع مقدس با محوریت همدان خبر داد و گفت: همدان با این مسئولیت نقش سازمان‌دهنده در استان‌های غرب و شمال غرب را خواهد داشت.

اتحادیه خبرنگاران دفاع مقدس در همدان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، داوود غیاثی‌راد ظهر امروز در نخستین همایش بررسی نقش اصحاب رسانه در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان همدان با اشاره به اهمیت حیطه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: استان همدان دارای نقش بی‌بدیلی در هشت سال دفاع مقدس داشته که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی از راه‌اندازی اتحادیه خبرنگاران دفاع مقدس با محوریت همدان خبر داد و افزود: همدان با این مسئولیت نقش سازمان‌دهنده در استان‌های غرب و شمال غرب را خواهد داشت.

معاون تبلیغات و روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: این مجموعه می‌تواند با برگزاری جلسات منسجم و تبادل افکار و نظرات زمینه‌ساز ترویج بیش از پیش فرهنگ دفاع مقدس در منطقه غرب و شمال غرب با محوریت همدان باشد.

*ابعاد گنجبنه دفاع مقدس واکاوی و ترویج شود

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه گنجینه دفاع مقدس دارای ابعاد و زوایای بسیاری برای ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی است، اظهار کرد: بررسی برخی از عملیات‌ها به عنوان نقاط عطف هشت سال جنگ تحمیلی یکی از مسائلی است که باید مد نظر رسانه‌ها قرار گیرد.

غیاثی‌راد شکست حصر سوسنگرد را یکی از نقاط عطف هشت سال دفاع مقدس قلمداد کرد و ابراز داشت: اگر در واقعه شکست حصر سوسنگرد نبود درایت و تدبیر مقام معظم رهبری، همراهی شهید چمران و بصیرت شهید آیت‌الله مدنی، باید منتظر سرنوشت دیگری برای جنگ می‌بودیم.

وی فتح سوسنگرد را مهمتر و حیاتی‌تر از فتح خرمشهر دانست و تأکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب، شهید چمران و آیت‌الله مدنی در این زمینه نقش بی‌بدیلی را ایفا کردند که باید نسبت به واکاوی و تشریح این امر همت کافی و وافی را گمارد.

*رسانه‌ها در واگویی ابعاد نهفته دفاع مقدس پیشتاز باشند

معاون تبلیغات و روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نقش استراتژیک این سه بزرگوار باعث شد تا سرنوشت جنگ به نفع ایران اسلامی رقم خورده و دشمن به اهداف مد نظر خود دست نیابد.

به گفته غیاثی‌راد چرایی و چگونگی اجرای این عملیات و تشریح آن به منظور آشنایی مردم با این مهم از مسائلی است که باید توسط رسانه‌ها اجرایی شود.

وی با اشاره به خیانت‌های بنی‌صدر در جریان هشت سال دفاع مقدس، یکی از سندهای این خیانت را در جریان حصر سوسنگرد خواند و ابراز داشت: باید ابعاد مختلف این موضوعات برای مردم روشنگری شود که این مهم با پیشگامی رسانه‌ها محقق خواهد شد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه جنگ هنوز به اتمام نرسیده است، تأکید کرد: امروز فرکانس و تواتر امواج به جای توپ، تانک و مسلسل وارد عرصه جنگ شده و از این طریق می‌خواهند به اهداف خود علیه نظام دست یابند.

وی افزود: مجموعه رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل دسیسه‌های دشمنان حضوری فعال و مستمر داشته باشند و رسالت خود را به عنوان سربازان جبهه فرهنگی، به خوبی انجام دهند.

در پایان این مراسم از گزارش‌های خبری اصحاب رسانه استان در حیطه دفاع مقدس و حفظ و نشر ارزش‌های آن رونمایی شد.

انتهای پیام/89002/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول