اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت رایگان

خبرنگاران خوزستانی عضو کتابخانه‌های عمومی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از امکان ثبت نام رایگان خبرنگاران دارای کارت خبرنگاری در کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

خبرنگاران خوزستانی عضو کتابخانه‌های عمومی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، ابوذر علی زاده اظهار داشت: خبرنگاران می‌توانند با ارائه کارت خبرنگاری و درج مشخصات فردی در یک فرم مخصوص به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی استان شوند.

وی ادامه داد: آنها می‌توانند با دریافت کارت عضویت کتابخانه‌های عمومی از امکانات این مراکز فرهنگی بهره‌مند شوند.

مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های خوزستان در ادامه اطلاع رسانی دقیق را مهم‌ترین رسالت خبرنگاران دانست و گفت: مطالعه و کتابخوانی باید در اولویت کار اطلاع رسانی قرار گیرد، زیرا یک خبرنگار وقتی در کار خود موفق است که با مطالعه و اشراف کامل به موضوع نسبت به خبر رسانی اقدام کند.

علی زاده تصریح کرد: می‌خواهیم از این طریق خبرنگاران را به کتاب نزدیکتر نماییم به طوریکه در فرصت‌های آزاد خود به کتابخانه عمومی مراجعه نموده و از این مراکز فرهنگی نهایت استفاده را ببرند.

وی افزود: این اقدام با هدف احترام به جایگاه خبرنگاران استان خوزستان و نیز سپاس و قدردانی از زحمات آن‌ها انجام می‌شود  که در همه زمان‌ها یار و یاور خوبی برای کتابخانه‌های عمومی استان بوده‌اند چرا که در واقع، احترام به جایگاه خبرنگاران، احترام به قلم است و مسئولان فرهنگی با قدردانی از قشر رسانه‌ای استان  به گسترش روح اطلاع‌رسانی در جامعه کمک می‌کنند.

علی زاده گفت: خبرنگاران با ارائه کارت خبرنگاری به کتابخانه‌های عمومی استان مراجعه کرده و از عضویت رایگان در این کتابخانه‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول