اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

همدان آمادگی ایجاد اتحادیه خبرنگاران دفاع مقدس را دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: استان همدان آمادگی کامل ایجاد اتحادیه خبرنگاران دفاع مقدس را دارد.

همدان آمادگی ایجاد اتحادیه خبرنگاران دفاع مقدس را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی‌اکبر فامیل‌کریمی ظهر امروز در نخستین همایش تبیین نقش رسانه در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با غیرقابل انکار دانستن نقش رسانه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: سهم و سرانه فکر و ذهن ما با فرهنگ عاشورایی عجین است چرا که عاشورا خود یک رسانه بوده و آنچه باعث ماندگاری آن تا زمان حال شده، نقش رسانه‌ای عاشورا است.

وی با بیان اینکه روایتگری واقعه عاشورا احیاگر بشریت است، عنوان کرد: فرهنگ رسانه‌ای در واقعه عاشورا باعث ماندگاری آن شد و بر این اساس اگر بخواهیم در کنار فرهنگ عاشورا فرهنگ دفاع مقدس را نیز با توان داشته باشیم، باید رسانه را لحاظ کنیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ رسانه‌ای در حوزه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم روز شروع هر حرکتی در زمینه دفاع مقدس را رصد کنیم به میزان تأثیر و اهمیت بالای رسانه پی خواهیم برد که در این زمینه دهه فجر یکی از نمادهای در دسترس و مهم گویا در زمینه بیان نقش رسانه‌ای است.

وی با بیان اینکه در راستای توجه به تحلیل‌های نو از انقلاب و دفاع مقدس و حریم آرمان‌ها و ارزش‌ها باید به رسانه‌ها نقش بدهیم، افزود: در این راستا یکرنگی و همدلی رسانه‌ها حاکم است و اگر چه ممکن است کاستی‌هایی نیز دیده شود اما نگاه زاویه‌داری در این زمینه احساس نمی‌شود.

فامیل‌کریمی عنوان کرد: ظرفیت رسانه‌ای استان در زمینه مباحث محتوایی بالا است که با این وصف این استان آمادگی کامل ایجاد اتحادیه خبرنگاران دفاع مقدس را دارد.

وی در پایان سخنان خود گفت: رسالت ارزشی نقش راویان دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نیز فراز ارزشمندی است که باید مورد توجه دیدگاه رسانه‌ای قرار گیرد.

انتهای پیام/89004/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول