اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدای استان‎های سازمان صدا و سیما تاکید کرد

درخشش صدا و سیمای زنجان در جشنواره‏های بین‏المللی

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدای استان‎های سازمان صدا و سیما گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان در جشنواره‏های بین‏المللی درخشش داشته است.

درخشش صدا و سیمای زنجان در جشنواره‏های بین‏المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل معصومی‎فر ظهر امروز در مراسم افتتاح رسمی پخش 20 ساعته رادیو زنجان اظهار داشت: رادیو یک رسانه تعاملی و دو طرفه محسوب می‏شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه فرهنگی حاکم در مسئولان استان زنجان و یک‎دلی و هم‌رنگی آنها در توجه به مسائل مختلف قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: این امر سبب افزایش مسئولیت مسئولان این استان می‏شود.

مدیرکل صدای استان‎های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه باید قدردان اتحاد و همدلی مسئولان استان زنجان شد، تصریح کرد: باید با وجود اتحاد بهره بیشتری از ظرفیت‎ها گرفت.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‎ها و قابلیت‎های بسیار زیادی در استان زنجان وجود دارد، اضافه کرد: استعدادهای نهفته‏ای نیز در همکاران صدا و سیمای مرکز زنجان وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

معصومی‎فر با بیان اینکه حضور در عرصه‏های بین‏المللی و جشنواره‎های مختلف یکی از مهم‎ترین توانمندی‎های صدا و سیمای مرکز زنجان به شمار می‏رود، ادامه داد: استان زنجان از توانمندی‏های بسیار زیادی برخوردار است.

*رادیو رسانه لحظه‎ها است

وی با تاکید بر اینکه رادیو رسانه لحظه‎ها و دقایق بوده و با بسیاری از مخاطبان و شنونده‎ها مانوس است، یادآور شد: این رسانه به عنوان یک رسانه سهل‏الوصول و شنیدنی اعلام شده است.

لازم به ذکر است که در ادامه مراسم افتتاح 20 ساعته رادیو زنجان از برگزیدگان صدا و سیمای استان زنجان نیز تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، از جلال نوری به عنوان صدابردار برتر، فاطمه بیات به عنوان گزارشگر برتر، فرحناز معبودی به عنوان نویسنده و گوینده برتر و لعیا رستمی به عنوان نویسنده برتر تجلیل شد.

همچنین الهام نجفی به عنوان تهیه‌کننده برتر در استان زنجان مورد تجلیل قرار گرفت.

علی‌اکبر اوصانلو و عبدالله مرادی نیز به عنوان پیشکسوتان عرصه رادیو زنجان همزمان با افتتاح 20 ساعته شدن رادیو مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول