اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال سایپا شمال:

صداوسیمای تبرستان با باشگاه‌ها تعامل داشته باشد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال سایپا شمال در آستانه بازی تیمش مقابل شهرداری بندرعباس گفت: از صداوسیمای مرکز تبرستان می‌خواهیم که با باشگاه‌ها تعامل داشته باشد.

صداوسیمای تبرستان با باشگاه‌ها تعامل داشته باشد

مهدی پیروزرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته گذشته در بازی خانگی تیم ما مقابل صنعت مس رفسنجان قرار شده بود که بازی تیم ما از شبکه استانی تبرستان پخش زنده شود که بر اساس وعده و وعیدهای داده شده از قبل تصویربرداران صداوسیما به آمل اعزام شدند.

وی افزود: از مدیرکل صداوسیمای مرکز استان می‌خواهیم که حداقل در بازی این هفته دو تیم سایپا شمال و بندرعباس که در ساری برگزار می‌شود را برای دوستداران ورزش پخش زنده کنند.

مدیرعامل سایپای شمال از روحیه خوب بازیکنان تیمش پس از تساوی هفته گذشته در بازی خارج از خانه خبر داد و اذعان داشت: فرصت بسیار خوبی برای بازیکنان و کادر فنی تیم است که با برتری مقابل حریف صعود چند پله‌ای در جدول داشته باشیم.

پیروزام گفت: بازیکنان خوبی در تیم جذب شدند و کادر فنی رضایت خوبی از بازیکنان دارند و آینده و روند صعودی تیم امیدوار هستم.

وی تصریح کرد: این قول به هواداران و دوستداران تیم سایپا شمال از نماینده‌های خوب فوتبال مازندران در لیگ آزادگان می‌دهم که در این هفته مقابل حریف پیروز شویم تا شادی در اردو تیم باز شود.

پیروزام با تشکر از حضور گسترده تماشاگران قائمشهری و ساروی در این بازی بیان داشت: بار دیگر از هواداران مازندرانی می‌خواهیم که در ورزشگاه شهدای ساری حضور یابند تا تیم به سه امتیاز با ارزش در این دیدار دست یابد.

وی گفت: با کمک شهرداری و شورای شهر قائمشهر چند دستگاه اتوبوس برای دوستداران قائمشهری تیم سایپا شمال در نظر گرفته شده تا تماشاگران برای حضور در ساری مشکلی نداشته باشند.

مدیرعامل سایپا شمال یادآور شد: تیم شهرداری بندرعباس از تیم‌های خوب لیگ فوتبال ایران است که اخیرا فرهاد پورغلامی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد.

پیروزرام در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما فقط برای کسب سه امتیاز بازی با تشویق تماشاگران به میدان خواهند رفت و کاری به نام بازیکنان و کادرفنی حریف ندارند.

به گزارش فارس، تیم سایپا شمال از هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز جمعه 19 آبان از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه شهدای ساری میزبان شهرداری بندرعباس است.

سایپا شمال هم‌اکنون با 10 امتیاز در رده هشتم جدول 14 تیمی این رقابت‌ها در گروه دوم جای دارد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول