اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

بیداری اسلامی عامل آشنایی ملل مختلف با عصاره دین اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلماس گفت: بیداری اسلامی عامل اصلی آشنایی ملل مختلف در سراسر جهان با عصاره دین اسلام شده است.

بیداری اسلامی عامل آشنایی ملل مختلف با عصاره دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، حجت‌الاسلام محمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: دین اسلام به عنوان راهنما و راهگشای تمام ادیان الهی آمده و مسیر درست حرکت برای رسیدن به تقوای الهی را نشان داده است.

وی افزود: کشورهای ستمگر و مستکبر در پی وارونه جلوه دادن قضایای جهان اسلام و بی‌اثر کردن بیداری اسلامی هستند، اما این امر با اذن الهی و به دستور خداوند بدون هیچ تأثیری ادامه داشته و مسلمانان در تمام تاریخ پیروز میدان بوده‌اند.

امام جمعه سلماس تصریح کرد: تقدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از مقاومت مردم غزه در برابر دشمنان نشانگر اهمیت ایستادگی مسلمانان در برابر جبهه کفر است که در تمام شرایط باید رعایت شود.

این مسئول پیروزی مردم در برابر جبهه الحاد را تودهنی بزرگی برای آمریکا برشمرد و گفت: این امر سبب شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی در تمام جهان و نقش بر آب شدن تمام پیش فرض‌های این کشورها شد.

موسوی تاکید کرد: حمایت از مردم غزه وظیفه شرعی و ذاتی تمام مسلمانان است و در جنگ اخیر نیز این امر به وضوح نمایش داده شد ولی در این میان برخی مردم به دلیل دسیسه‌های کافران شکست خورده و راه را گم کردند.

وی بحث سوریه را یکی از مسائل مهم برای اسلام دانست و ابراز داشت: این کشور از لحاظ وجود مرقد حضرت زینب (س) برای مسلمانان مهم است و به همین دلیل جبهه کفر در فکر ناامن جلوه دادن و دوری کردن مسلمانان از این کشور است اما به یقین در این راه موفقیتی به دست نخواهد آورد.

امام جمعه سلماس اذعان داشت: بیداری ملت‌های مختلف نسبت به توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش موجب بی‌آبرویی این کشورها شده و به همین دلیل دیگر جایگاهی برای این کشورها در نزد مردم جهان وجود ندارد و تمام جنگ‌های رخ‌ داده در جهان نیز به دلیل نشان دادن قدرت از دست رفته جبهه کفر است.

انتهای پیام/61012/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول