اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

جاده اصلی کلور ـ درام تنها راه نجات و پیشرفت خلخال است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: جاده در دست ساخت کلور ـ درام اصلی‌ترین راه و مهم‌ترین کار برای نجات و پیشرفت خلخال است.

جاده اصلی کلور ـ درام تنها راه نجات و پیشرفت خلخال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی فرماندار خلخال ظهر امروز در جریان بازدید از قطعات مختلف جاده در دست احداث خلخال کلور ـ درام گفت: جاده کلور ـ درام اصلی‌ترین بستر پیشرفت خلخال است.

محمدی اظهار داشت: این جاده اصلی به لحاظ عبور از مناطق گرمسیری خلخال در جنوب این شهرستان و روستای جعفرآباد ـ پاوه رود و درام در استان زنجان وارد استان گیلان شده که این مسیر از بروز سرما و مشکلات سایر جاده‌ها کاملا بی‌عیب و نقص است.

فرماندار خلخال افزود: نقطه صفر جاده خلخال کلور ـ درام از روستای درو در بخش شاهرود خلخال شروع شده و با گذر از شهر کلور ـ شال ـ گلوزان ـ جعفرآباد ـ پاوه رود ـ درام وارد حوزه استحفاظی استان گیلان می‌شود که طول مسافت این مسیر 160 کیلومتر است که مسافت طی شده به مرکز کشور را از طریق این جاده 90 کیلومتر کاهش خواهد داد.

فرماندار خلخال افزود: با ساخت و تکمیل این جاده دیگر مشکلات عبور از گردنه‌های صعب العبور و برفگیر، جاده‌های بدون بهمن‌گیر و سایر مشکلات جاده‌های سردسیری برای خلخال در جنوب استان اردبیل حل خواهد شد و این جاده اصلی به مطمئن‌ترین بستر تردد و مسافرت‌های روزمره مردم و اهالی استان اردبیل و شهرستان خلخال تبدیل خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: از هفته گذشته با تاکید وزارت راه و شهرسازی و مقام عالی استان و نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس پیگیری و جدیت در این پروژه از اولویت کاری شهرستان خلخال محسوب شده و با نظارت مجموعه‌های معاونت عمرانی استانداری، راه و شهرسازی استان و شهرستان و فرمانداری خلخال ساخت این جاده آغاز شده و امیدواریم این جاده انتظار مردم خلخال را در داشتن جاده اصلی و ایمن محقق نماید.

فرماندار خلخال در بازدید راه روستایی جعفرآباد و روستاهای همجوار از آغاز شن‌ریزی به طول 20 کیلومتر مابین روستای جعفرآباد بخش خورش رستم در حوزه خلخال و اردبیل و پاوه رود درام در حوزه استان زنجان خبر داد و افزود با شن‌ریزی این مسیر مشکل اهالی بیش از 15 روستا در تردد به اردبیل و زنجان حل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال در بخش پایانی سخنان خود گفت: با اتمام جاده جایگزین سد کوثر، خلخال فیروزآباد و سایر قطعات جاده کلور ـ درام شهرستان خلخال، کریدور و قطب تردد استان‌های شمال غربی به استان‌های مرکز کشور خواهد بود.

انتهای پیام/62008/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول