اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل تاکید کرد

تاکید بر ادامه عملیات اجرایی جاده اصلی کلور - درام در خلخال

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بر ادامه عملیات ساخت جاده کلور - درام در بخش شاهرود خلخال تاکید کرد.

تاکید بر ادامه عملیات اجرایی جاده اصلی کلور - درام در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال میرجعفریان صبح امروز در جریان بازدید از طرح‌‌های نیمه‌تمام و پروژه در دست اجرای شهرستان خلخال در بخش شاهرود اظهار داشت: محدودیت منابع نباید ما را از اصلی‌ترین تصمیم منصرف کند و دستگاه‌های اجرایی با پیش گرفتن اولویت‌‌های کاری و حرکت با برنامه بسترهای افزایش راندمان در پروژه‌های اجرایی را فراهم نمایند.

وی از پیمانکار جاده اصلی کلور - درام خواست تا کار بازگشایی چهار کیلومتر جاده کلور - درام را ادامه دهند و معاونت عمرانی استانداری و اداره راه و شهرسازی نیز در تخصیص اعتبارات حمایت خواهد کرد.

 

میرجعفریان افزود: قطعا بحث زیرساخت‌های شهرستان خلخال دغدغه مسئولان کشوری و استانی است و بر همین اساس در جریان دیدار هفته گذشته با وزیر راه و شهرسازی این مشکلات بازگو شده و راهکارهای لازم در راستای اولویت کاری دستگاه‌ها در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام تکلیف شده است.

وی اضافه کرد: پروژه جاده اصلی کلور - درام یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های شهرستان خلخال است که در یک وقفه چند ماهه قرار گرفته بود که با بازدید از این محور و صحبت با پیمانکاران قطعات مختلف این پروژه از دوباره جان خواهد گرفت و روند اجرایی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میرجعفریان در بازدید یک‌روزه خود از شهرستان‌‌های خلخال و کوثر از پروژه مسکن مهر خلخال و کوثر و همچنین سد کوثر و چندین پروژه دیگر نیز بازدید کرد.

وی در این بازدیدها خاطرنشان کرد:‌ مهمترین مطالبه مردم خلخال ادامه عملیات ساخت جاده کلور ـ درام است که سبب توسعه شهرستان خواهد شد و در این راستا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پیگیری مسئولان شهرستان و نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس کمک خواهد شد تا ادامه عملیات بدون وقفه انجام شده و این آرزوی دیرینه مردم خلخال محقق شود.

انتهای پیام/62008/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول