اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی انتشارات دانشکده اصول‌الدین

ابعاد حاکمیت در میراث امیر ‌مؤمنان (ع) منتشر شد

خبرگزاری فارس: کتاب «ابعاد حاکمیت در میراث امیر مؤمنان(ع)» تالیف سعیده غروی به همت انتشارات دانشکده اصول‌الدین به بازار نشر عرضه شد.

ابعاد حاکمیت در میراث امیر ‌مؤمنان (ع) منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این کتاب، ابعاد مدیریتی امام علی(ع) در دوره حکومت آن حضرت و با تکیه بر میراث برجای مانده از ایشان بررسی شده است.

مدیریت امیرمؤمنان(ع) نگرشی شگرف به شایسته‌سالاری را ترسیم می‌کند که در راستای تحقق حق‌محوری، قانون‌مداری و عدالت‌گستری برنامه‌ریزی شده است.

کنترل و نظارت در سازمان با ایجاد جوّ خودکنترلی، از طریق نظارت همگانی و نیز نظارت پنهان مورد ارزیابی مداوم بوده است. در این نظام، اگرچه آزادی‌های فردی، عقیدتی، بیانی و سیاسی مورد اعتقاد و التزام عملی بوده اما پایبند قوانین شرعی است.

در نظام اقتصادی، حفظ توازن اقتصادی و تلاش در راستای عمران و آبادانی و جلوگیری از پیدایش ثروت‌های نامشروع کارگزاران حکومتی، اصول مورد اهتمام امیرمؤمنان(ع) بوده است.

سعیده غروی، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی دانشکده اصول‌الدین بوده و هم‌اینک به عنوان استادیار دانشگاه قم و عضو هیئت علمی آن دانشگاه مشغول فعالیت است.

اثر مورد بحث تاکنون موفق به کسب امتیازات مختلفی از جشنواره‌های ملی شده که از جمله آنها می‌توان به کسب رتبه اول پانزدهمین دوره جشنواره پایان‌نامه‌های سال دانشجویی در موضوعات فلسفه و دین، کسب نشان علمی شیخ بهایی پانزدهمین دوره جشنواره پایان‌نامه‌های سال دانشجویی در میان تمام پایان‌نامه‌های برگزیده در گرایش‌های مختلف و رتبه اول جشنواره پایان‌نامه‌های برگزیده حوزه غدیر اشاره کرد.

انتهای پیام/78001/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول