به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم (ع) این کتاب به همت معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی با همکاری پژوهشکده باقرالعلوم علیهالسلام تدوین و از سوی شرکت چاپ و نشر بینالملل منتشر شد.
هدف کلی این کتاب استخراج راهکارهای ممکن در ایجاد و تقویت زمینههای لازم نظارت سازمانهای غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام دینی است.
فصل اول این کتاب کلیات تحقیق را در قالب بیان مسئله، ضرورت و اهمیت موضوع، اهداف تحقیق، سئوالات تحقیق، پیشینه تحقیق، پایاننامهها و طرحها، و مقالات بیان میکند. همچنین فصل دوم با عنوان ادبیات تحقیق به بیان تاریخچه سازمانهای غیر دولتی، کلیاتی راجع به سازمان، کلیات سازمانهای غیر دولتی، تعامل دولت و سازمانهای غیر دولتی، مفهوم دینپژوهی و تعریف دین و مباحث بنیادی نظارت میپردازد.
فصل سوم روش تحقیق را مورد بررسی قرار داده است که موضوعات آن شامل تعریف مفاهیم، تعریف نظری، تعاریف عملیاتی، جامعه و نمونه آماری، روش گردآوری دادهها، اعتبار و روایی، فنون تجزیه و تحلیل اطلاعات و محدودیتهای تحقیق است.
فصل چهارم به توصیف و تبیین دادهها میپردازد و در فصل پنجم نتیجهگیری و پیشنهادات آمده است.
این کتاب در 332 صفحه در قطع وزیری، شمارگان یک هزار و 100 نسخه و قیمت 8 هزار تومان با همکاری پژوهشکده باقرالعلوم وارد بازار کتاب شده است.
انتهای پیام/2258/و/چ3000