اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری پژوهشکده باقرالعلوم (ع)

کتاب «سازمان‌های مردم نهاد» منتشر شد

خبرگزاری فارس: کتاب «سازمان‌های مردم نهاد؛ راهکارهای گسترش نظارت بر حوزه تبلیغات دینی» اثر مهری سادات موسوی با همکاری پژوهشکده باقرالعلوم (ع) منتشر شد.

کتاب «سازمان‌های مردم نهاد» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم (ع) این کتاب به همت معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی با همکاری پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام تدوین و از سوی شرکت چاپ و نشر بین‌الملل منتشر شد.

هدف کلی این کتاب استخراج راهکارهای ممکن در ایجاد و تقویت زمینه‌های لازم نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام دینی است.

فصل اول این کتاب کلیات تحقیق را در قالب بیان مسئله، ضرورت و اهمیت موضوع، اهداف تحقیق، سئوالات تحقیق، پیشینه تحقیق، پایان‌نامه‌ها و طرح‌ها، و مقالات بیان می‌کند. همچنین فصل دوم با عنوان ادبیات تحقیق به بیان تاریخچه سازمان‌های غیر دولتی، کلیاتی راجع به سازمان، کلیات سازمان‌های غیر دولتی، تعامل دولت و سازمان‌های غیر دولتی، مفهوم دین‌پژوهی و تعریف دین و مباحث بنیادی نظارت می‌پردازد.

فصل سوم روش تحقیق را مورد بررسی قرار داده است که موضوعات آن شامل تعریف مفاهیم، تعریف نظری، تعاریف عملیاتی، جامعه و نمونه آماری، روش گردآوری داده‌ها، اعتبار و روایی، فنون تجزیه و تحلیل اطلاعات و محدودیت‌های تحقیق است.

فصل چهارم به توصیف و تبیین داده‌ها می‌پردازد و در فصل پنجم نتیجه‌گیری و پیشنهادات آمده است.

این کتاب در 332 صفحه در قطع وزیری، شمارگان یک هزار و 100 نسخه و قیمت 8 هزار تومان با همکاری پژوهشکده باقرالعلوم وارد بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول