اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت الکترونیکی

کتاب «نقش رسانه در ترویج عدالت» منتشر شد

خبرگزاری فارس: کتاب «نقش رسانه در ترویج عدالت» به صورت الکترونیکی به همت مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما منتشر شد.

کتاب «نقش رسانه در ترویج عدالت» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کتاب «نقش رسانه در ترویج عدالت» دارای پنج فصل با موضوعاتی مانند کلیات، تبیین عدالت، بایدها و نبایدهای پیش‌روی رسانه در زمینه ترویج عدالت، راهکارها و برنامه‌های رسانه برای ترویج عدالت و پیامدها و نتایج ترویج عدالت است.

عدالت اجتماعی، شاخص‌های عدالت اجتماعی، تقویت باورهای دینی، پرهیز از ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی، بیان قوانین و ترویج قانون‌گرایی، پرهیز از اشاعه فحشا، پاسخگویی به شبهات، پرهیز از ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی و احیای روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی از دیگر موضوعات مطرح شده در این کتاب است.

وحدت و همبستگی اجتماعی، اثبات کارآمدی ملاک‌های اسلام برای ساماندهی عدالت، تقبیح مصادیق تبعیض و بی‌عدالتی و گسترش مشارکت سیاسی و اجتماعی مردم از دیگر موضوعاتی بوده که در این کتاب تبیین شده است.

نویسنده این کتاب معتقد است رسانه ملی با استفاده از قدرت فرهنگی، تبلیغی و آموزشی فوق‌العاده‌ای که در اختیار دارد می‌تواند فضا و شرایط اجتماعی را به سمت عدالت‌خواهی هدایت کند و فرهنگ عدالت‌خواهی را در جامعه ترویج دهد.

کتاب «نقش رسانه در ترویج عدالت» توسط زهرا الیاسی از پژوهشگران گروه اخلاق و رسانه تألیف شده و به همت مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما به صورت الکترونیکی منتشر شد.

انتهای پیام/78003/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول