اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه امام خمینی(ره):

کتاب «پشت میز رضایت بنشینیم» منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از چاپ کتاب «پشت میز رضایت بنشینیم» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کتاب «پشت میز رضایت بنشینیم» منتشر می‌شود

محمد روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کتاب پشت میز رضایت بنشینیم با زیر عنوان راهکارهای افزایش رضایت شغلی اظهار کرد: این کتاب دارای چهار فصل بوده که در فصل نخست کلیاتی مانند رضایت شغلی، پیامدهای رضایت شغلی، مباحث نظری و عوامل رضایت شغلی طرح بحث می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فصل دوم این کتاب در زمینه مسائل سازمانی و مدیریتی بوده که موضوعاتی مانند «اگر احساس می‌کنید رئیس و سرپرست با شما رفتار مناسبی ندارد»، «اگر در اداره شما به کارمندان احترام نمی‌گذارند» و «اگر در اداره شما بین کارمندان عدالت برقرار نیست» تبیین می‌شود.

مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان داشت: فصل سوم به مسائل مربوط به نوع کار نگاهی دارد که به موضوعاتی مانند «اگر احساس می‌کنید حجم کار شما زیاد است»، «اگر کار شما دشوار است» و «اگر کار شما یکنواخت و کسل‌کننده است» می‌پردازد.

وی یادآور شد: در فصل آخر مسائل مربوط به نوع کار مانند «اگر محل کار شما شلوغ و پر سر و صداست»، «اگر احساس می‌کنید منزلت و ارزش شما بالاتر از کارتان است» و «اگر در محل کار خود آرامش ندارید» تبیین می‌شود.

کتاب «پشت میز رضایت بنشینیم» با زیر عنوان راهکارهای افزایش رضایت شغلی توسط نجیب‌الله نوری در 86 صفحه تدوین شده و با قیمت 2 هزار و 300 تومان در آینده‌ای نزدیک به همت انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر می‌شود.

انتهای پیام/78003/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول