اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز:

کتاب دفاع مقدس مهریز منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: کتاب دفاع مقدس با محوریت نقش‌آفرینی مردم مهریز در جنگ تدوین و منتشر می‌شود.

کتاب دفاع مقدس مهریز منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، محمدرضا دهقان دهنوی در دومین نشست نقش شهرستان مهریز در دفاع مقدس در جمع پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: نقش شهرستان مهریز در دفاع مقدس امر مهمی است که باید جمع‌آوری و منتشر شود تا جوانان این نسل و نسل‌های بعدی از این خاطرات و نوشته‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که تاریخ دفاع مقدس یک گنجینه با ارزش است، افزود: ما هر چه قدر که می‌توانیم باید از این گنجینه برای نشر فرهنگ ایثار و فداکاری و شهادت در بین نسل‌های بعدی استفاده کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز تصریح کرد: این امر نقش مهمی در زنده نگه‌داشتن مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های سربازان این مرز و بوم در طول هشت سال دفاع مقدس خواهد داشت و تألیف این کتاب نیز از جمله کارهای ارزشمندی است که مرکز نشر و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس مهریز با همکاری فرمانداری و سایر ادارات و نهادهای دولتی مهریز انجام خواهد داد.

دهقان افزود: این کتاب دائره المعارفی از تلاش‌های مردم مهریز در سال‌های جنگ تحمیلی است و مشتمل بر زندگی‌نامه، وصیت‌نامه، آثار، دست‌نوشته‌ها و خاطرات شهدای شهرستان همچنین مصاحبه‌ها، اشعار و آثار هنری در مورد دفاع مقدس است.

دهقان از رزمندگان و مردم شهرستان مهریز دعوت کرد تا با مراجعه به دفتر نشر حفظ آثار دفاع مقدس مهریز واقع در ساختمان قدیم سپاه، خاطرات خود را بیان کنند.

انتهای پیام/90005/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول